Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszkodzony gwint w jarzmie


YOGI3000

Rekomendowane odpowiedzi

W jaki sposób najlepiej naprawić uszkodzony gwint w jarzmie w który wkręca się prowadnice od zacisku? Rozwiercić na nitonakrętki, czy lepiej rozwiercić, nagwintować i wkręcić tzw druciana nakrętkę lub tulejki z gwintem? Wolałbym uniknąć wymiany jarzma ponieważ jest razem ze zwrotnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, YOGI3000 napisał:

W jaki sposób najlepiej naprawić uszkodzony gwint w jarzmie w który wkręca się prowadnice od zacisku? Rozwiercić na nitonakrętki, czy lepiej rozwiercić, nagwintować i wkręcić tzw druciana nakrętkę lub tulejki z gwintem? Wolałbym uniknąć wymiany jarzma ponieważ jest razem ze zwrotnicą.

W jakim aucie masz jarzmo scalone ze zwrotnicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

W jakim aucie masz jarzmo scalone ze zwrotnicą?

Golf 1, 2 ,3, 4, 5, 6

Polo, lupo, Bora, Vento, passat, up, caddy

A1  A2, A3 8L 8P

Skoda octavia 1 i 2, 

Skoda Fabia 1, 2, 3 

Seat Toledo, Inca, ibiza

Na pewno o czymś zapomnialem

 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, YOGI3000 napisał:

W jaki sposób najlepiej naprawić uszkodzony gwint w jarzmie w który wkręca się prowadnice od zacisku? Rozwiercić na nitonakrętki, czy lepiej rozwiercić, nagwintować i wkręcić tzw druciana nakrętkę lub tulejki z gwintem? Wolałbym uniknąć wymiany jarzma ponieważ jest razem ze zwrotnicą.

Przegwintowac na M10x1.25 i dać do tego nowy trzpień ale na temat trzpienia musisz pogadać z tokarzem.

Jutro zobaczę w warsztacie może mam gdzieś jeden skitrany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Dev napisał:

Golf 1, 2 ,3, 4, 5, 6

Polo, lupo, Bora, Vento, passat, up, caddy

A1  A2, A3 8L 8P

Skoda octavia 1 i 2, 

Skoda Fabia 1, 2, 3 

Seat Toledo, Inca, ibiza

Na pewno o czymś zapomnialem

 

Ja nie negowałem tego, że takie auta istnieją, pytałem się tylko kolegi wyżej, bo w profilu ma A4 B6 a z tego co wiem, w B6 nie ma zwrotnicy scalonej z jarzmem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z modelem trafiłeś, mam to w fabii. Nie ma ori trzpieni z takim gwintem w innych modelach? Uważasz że taka nitonakrętka nie wytrzyma? Potrzebuje dwóch trzpieni. 
 

langista temat założyłem w „inne marki” a nie A4 B6 ?

 

Edytowane przez YOGI3000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, YOGI3000 napisał:

Z modelem trafiłeś, mam to w fabii. Nie ma ori trzpieni z takim gwintem w innych modelach? Uważasz że taka nitonakrętka nie wytrzyma? Potrzebuje dwóch trzpieni. 
 

langista temat założyłem w „inne marki” a nie A4 B6 ?

 

Możesz dać nitonakretki, ja zawsze robię nowe trzpienie. Jak chcesz to Ci zrobię z nierdzewki :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...