sensei1337 Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 Witam, po raz kolejny przychodzę do was z prośbą o ocenę logów statycznych i dynamicznych. Niestety od ostatniej wymiany filtra paliwa i pompy paliwa mam wrażenie że samochód nie jedzie tak jak jechał zaraz po zakupie. Poniżej wysyłam logi z dnia dzisiejszego. Statyczne: https://log.tunezilla.com/s/Xy45m0QA https://log.tunezilla.com/s/tXDzvZcu https://log.tunezilla.com/s/XgHDWSmy Dynamiczne: https://log.tunezilla.com/s/x727miKU https://log.tunezilla.com/s/2meQJhCp https://log.tunezilla.com/s/KLSM1370 Dla porównania wklejam również logi dynamiczne, które robiłem praktycznie od razu po zakupie auta: https://log.tunezilla.com/s/0lMfA30Z https://log.tunezilla.com/s/mq7w3Et7 Niestety mam wrażenie, że jest jakiś problem z paliwem oraz że turbo niestety już nie podaje (do tego przy schodzeniu z obrotów/gaszeniu samochodu słychać charakterystyczne metaliczne stukanie jakby klapka WG była luźna). Ale to tylko moje wrażenie (a specjalistą nie jestem), dlatego proszę was o ocenę logów. Pozdrawiam!
przem8 Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 Na starym logu turbo trochę lepiej podawało ale to tylko dlatego, że w tamtych warunkach sterownik żądał ciut większego doładowania. Spore stuki masz, a tak to można powiedzieć, że w normie. 1
sensei1337 Opublikowano 5 Lutego 2022 Autor Opublikowano 5 Lutego 2022 13 minut temu, przem8 napisał: Na starym logu turbo trochę lepiej podawało ale to tylko dlatego, że w tamtych warunkach sterownik żądał ciut większego doładowania. Spore stuki masz, a tak to można powiedzieć, że w normie. Myślisz że może to być spowodowane filtrem paliwa zamiennikiem? Bo podobno te regulatory ciśnienia mogą być wadliwe. Warto byłoby spróbować zamienić filtr paliwa i zobaczyć czy coś się zmieniło? I w której grupie można sprawdzić te stuki, żebym wiedział gdzie patrzeć?
sensei1337 Opublikowano 6 Lutego 2022 Autor Opublikowano 6 Lutego 2022 2 godziny temu, przem8 napisał: Z paliwem jest wsio ok. To gdzie mogę szukać przyczyny stuków? Cewki/świece?
przem8 Opublikowano 6 Lutego 2022 Opublikowano 6 Lutego 2022 Paliwo, katalizator, głowica, napinacz łąńcucha, wywalone poduchy, dwumas. Niekończąca się opowieść tak naprawdę Ja bym zaczął od świec i kata oraz zalał 98 i sprawdził czy wartości w gr20 będą same 0.0.
sensei1337 Opublikowano 6 Lutego 2022 Autor Opublikowano 6 Lutego 2022 No cóż, to nie pozostało mi nic innego jak wyjeździć te 95 i próbować co może być przyczyną tych stuków.
przem8 Opublikowano 6 Lutego 2022 Opublikowano 6 Lutego 2022 Przy schodzeniu z obrotów równie dobrze może stukać rozsypany katalizator jak i napinacz/łańcuszek. Jakby klapka od turbo była rozsypana to by nie trzymała zadanego doładowania i o wiele później turbo by wstawało.
sensei1337 Opublikowano 6 Lutego 2022 Autor Opublikowano 6 Lutego 2022 10 minut temu, przem8 napisał: Przy schodzeniu z obrotów równie dobrze może stukać rozsypany katalizator jak i napinacz/łańcuszek. Jakby klapka od turbo była rozsypana to by nie trzymała zadanego doładowania i o wiele później turbo by wstawało. Będę miał to na uwadze, jak już się odkręci kata to sprawdzić można też klapkę. A jeśli chodzi o napinacz łańcuszka to lepiej wybrać ori czy zamiennik? Z fazatorem czy bez?
przem8 Opublikowano 6 Lutego 2022 Opublikowano 6 Lutego 2022 (edytowane) 9 minut temu, sensei1337 napisał: wybrać ori czy zamiennik? Poczytaj kilka ostatnich stron z tematu o napinaczu to się dowiesz. Ja mam wyrobioną opinię na temat tego badziewia. Ogarnij sobie stetoskop i nasłuc**j dzwięków. Obejdzie się bez zbędnego rozbierania w celu sprawdzenia co to Edytowane 6 Lutego 2022 przez przem8
sensei1337 Opublikowano 6 Lutego 2022 Autor Opublikowano 6 Lutego 2022 Z tego co na szybko poczytałem w temacie, to zazwyczaj polecany jest tylko ori napinacz i zazwyczaj bez cewki, po czym trzeba w sofcie wyłączyć fazator. Dobrze zrozumiałem wątek z napinaczem?
przem8 Opublikowano 6 Lutego 2022 Opublikowano 6 Lutego 2022 Tak ale ja akurat kilka razy montowalem febi i nie narzekam. 300zl+grosze za wyłączenie tego w sofcie to nie wydatek i mogę taki napinacz co wymianę rozrządu wymieniać nawet dla świętego spokoju :P
sensei1337 Opublikowano 6 Lutego 2022 Autor Opublikowano 6 Lutego 2022 4 minuty temu, przem8 napisał: Tak ale ja akurat kilka razy montowalem febi i nie narzekam. 300zl+grosze za wyłączenie tego w sofcie to nie wydatek i mogę taki napinacz co wymianę rozrządu wymieniać nawet dla świętego spokoju :P Co racja to racja, 300 zł to nie tak dużo a dla pewności można sobie wymieniać co wymianę przedniego rozrządu. Masz może numer tego napinacza z febi bez fazatora? Bo znajduję tylko ten z fazatorem za ponad tysiaka
przem8 Opublikowano 6 Lutego 2022 Opublikowano 6 Lutego 2022 Nie mam, na allegro jest tego multum więc znajdziesz.
sensei1337 Opublikowano 6 Lutego 2022 Autor Opublikowano 6 Lutego 2022 4 godziny temu, przem8 napisał: Nie mam, na allegro jest tego multum więc znajdziesz. Dla pewności - to będzie ten? https://allegro.pl/oferta/febi-napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-seat-skodavw-9576771198
sensei1337 Opublikowano 6 Lutego 2022 Autor Opublikowano 6 Lutego 2022 A czy coś jeszcze warto wymieniać przy okazji wymieniania tego napinacza? Poza tymi oczywistymi czyli łańcuchem i uszczelkami.
przem8 Opublikowano 6 Lutego 2022 Opublikowano 6 Lutego 2022 Ustal najpierw co to, a nie nastawiasz się na napinacz.
sensei1337 Opublikowano 9 Lutego 2022 Autor Opublikowano 9 Lutego 2022 Świece zmienione, brak poprawy. Później zaleję 98 i sprawdzę czy coś się poprawiło. Ale ogólnie znowu chyba mam jakiś problem z filtrem paliwa, bo od soboty/niedzieli samochód gorzej odpala i pompa lubi sobie pisknąć. Jakieś szanse, że filtr paliwa jest powodem stuków?
przem8 Opublikowano 9 Lutego 2022 Opublikowano 9 Lutego 2022 Jak ciśnienie paliwa trzyma to nie ma żadnego wpływu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się