Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9tdi AVB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam 1.9tdi AVB b6 avant. Rozmyślam nad podniesiem mocy jednak 101 koni wogule nie jedzie. Mam znajomego co ma AWX podniesionego na 170 koni sama mapa w passacie b5 chciałbym miec moc tego pokroju co oprócz mapy musiałbym zrobić. Wiem ze trzeba wymienić napewno turbo ale czy na to z awx czy są jakies inne lepsze. Czekam na wasze opinie na ten temat.

Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

Próbuj :P ktoś tu wykres wrzucał nie dawno i u niego ciut więcej chyba nawet było(ale z tego co pamiętam to na wymianie turbo się nie skończyło), ja swoją tylko wirusem na ok 130 zrobiłem(nie mierzone) bo z tego co wiem to tu słaby dół jest ale jedzie znacznie lepiej niż seria.

Te 101 to faktycznie mizerotka.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

101 dół ma taki sam jak AWX, turbo jest takie jak w 110/115km, nie wiem jak pompki, ale zmiana turbo na AWX pozwoli na przyrosty 150+, a jesli pompki są takie jak w AWX (BA), to po programie na wiekszym turbo będzie podobnie jak w AWX tylko po programie.

Chcesz wiecej to kwestia turbiny i pompek. Turbin możliwych do montazu jest wiele, teraz najpopularniesza to GTC1549vz, będzie zdecydowanie wydajniejsza od tej awx.

Opublikowano (edytowane)
45 minut temu, Kowi87 napisał:

101 dół ma taki sam jak AWX, turbo jest takie jak w 110/115km, nie wiem jak pompki, ale zmiana turbo na AWX pozwoli na przyrosty 150+, a jesli pompki są takie jak w AWX (BA), to po programie na wiekszym turbo będzie podobnie jak w AWX tylko po programie.

Chcesz wiecej to kwestia turbiny i pompek. Turbin możliwych do montazu jest wiele, teraz najpopularniesza toc, będzie zdecydowanie wydajniejsza od tej awx.

To teraz czy ktoś wie jakie pompki są w AVB a jakie są w AWX czy to samo czy nie. Pytanko czy ta turbawka(GTC1549vz) co podałeś podejdzie P&P?

 

Edytowane przez Czarny1905
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Kowi87 napisał:

101 dół ma taki sam jak AWX, turbo jest takie jak w 110/115km

A to widzisz ktoś mnie oszukał :eusathink:

Pompki są AJ, przynajmiej u mnie. Czy różnią się wydajnością nie wiem.

Edytowane przez Pieterb
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A jak sprzęgło słyszałem ze w AWX jest takie same tylko docisk mocniejszy a w AVF jest inne. Zaniedlugo czeka mnie zmiana całej dwumasy wiec wrzuciłbym odrazu cos lepszego

Opublikowano

AVB ma troszkę za krótkie biegi nawet jak na 130+. Pompki są AJ ale nie wiem jaka obsłużą moc podejrzewam że do 150 km to spokojnie. Na Twoim miejscu wsadził bym pompki AR/BA one nawet do 200km obsługują jak są zdrowe i turbinie AWX/AVF do tego skrzynia i sprzęgło z AVF. Najlepiej skrzynia HCF. Jak byś został przy 5 skrzyni nawet takiej z AWX to to sprzęgło przy 360nm+ potrafi już uślizguwac, nawet jak działa dobrze to szybko się skończy. 

Opublikowano
10 godzin temu, Czarny1905 napisał:

To teraz czy ktoś wie jakie pompki są w AVB a jakie są w AWX czy to samo czy nie. Pytanko czy ta turbawka(GTC1549vz) co podałeś podejdzie P&P?

 

P&P nie, ale nie wiele jest do przeróbki w tym rubo, spływ oleju trzeba dostosować i najlepiej kupić z uciętym kawałkiem wydechu bo jest inna kryza. Jak byś zmienił pompki na BA to masz szanse zakrecic sie w okolice 200KM, tylko to generuje koszt kolejny na fmic. najtaniej bedzie turbo AWX, ale jego wydajność to 160-170KM max, moim zdaniem szkoda sobie głowę tym zawracać. Jest jeszcze BRD, ale GTC jest jego nastepcą zdecydowanie lepsze turbo z dołu niz to z brd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...