Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tfsi quattro dynamik. Czarna bestia. 400 sztuk limited edition


Pavelbyq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich audimaniaków ? mieszkam w UK i ostatnio postanowiłem zmienić autko. Padło na a4 b8. Z 2011 Przekonał mnie udokumentowany przebieg 58 tys mil, oraz to że cały servis był robiony w autoryzowanym servisie audi. Na razie wrzucę parę zdjęć, bo co do wrażeń muszę nią trochę pośmigać. Zdjęcia środka dodam później, bo teraz brak ich na telefonie ?

Jakby ktoś mógł powiedzieć co i jak jest wyposażona.. Vin: WAUZZZ8K7BA055157

Edit: właśnie wyczytałem że audi a4 w wersji dynamik w quattro wyszło tylko 400 sztuk i to tylko na rynek UK ??

A ja myślałem czemu on taki drogi ?

Pozdrawiam wszystkich forumowiczow

IMG_20220311_093907.jpg

IMG_20220311_092905.jpg

IMG_20220308_191123.jpg

 

IMG_20220308_191113.jpg

 

Screenshot_20220308_132008_com.opera.browser_edit_185314898172242.jpg

Screenshot_20220308_132018_com.opera.browser_edit_185292206530579.jpg

Edytowane przez Pavelbyq
Zmiana tematu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna sztuka. 

Co to za pakiet dokładek na aucie? 

 

Napisz jaki to silnik i może coś o swoich planach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Prezes_ATNT napisał:

Ładna sztuka. 

Co to za pakiet dokładek na aucie? 

 

Napisz jaki to silnik i może coś o swoich planach. 

To jednostka 2.0 tfsi quattro CDNC, CAEB 211KM. Pakiet Dynamik. A co do planów.. To chciałbym odwiedzić Coobcia i trochę mocy podnieść. Na pewno zmienić wydech na bardziej rasowy ?. To chyba najważniejsze co chciałbym zrobić. Z biegiem czasu zobaczymy ?

Edytowane przez Pavelbyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, karolek_ust napisał:

Coobcio specjalista od tfsi he

Dzikus. ? Sam znalazł fajny egzemplarz 2.0 tfsi. Podobno 400 KM można wyciągnąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pavelbyq napisał:

To jednostka 2.0 tfsi quattro CDNC, CAEB 211KM. Pakiet Dynamik. A co do planów.. To chciałbym odwiedzić Coobcia i trochę mocy podnieść. Na pewno zmienić wydech na bardziej rasowy ?. To chyba najważniejsze co chciałbym zrobić. Z biegiem czasu zobaczymy ?

W takim razie powodzenia w realizacji planów. I czekamy na postępy. ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Pavelbyq napisał:

Dzikus. ? Sam znalazł fajny egzemplarz 2.0 tfsi. Podobno 400 KM można wyciągnąć ?

Można ale dużo roboty i przede wszystkim kasy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, slawinho napisał:

Można ale dużo roboty i przede wszystkim kasy 

Nie ma nic za darmo he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, karolek_ust napisał:

Nie ma nic za darmo he

Dokładnie. Poza tym myślę że I tak taniej wyjdzie niż w UK. I dla tych Angoli jakoś nie ufam z robieniem samochodów. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się robi takie moce że praktycznie 80% wzrostu to musi być zrobiony Stage 2 albo i Stage 3 . Samym programem zrobisz ok . 260 KM . 

Zrób przede wszystkim coller bo ten OEM to jakaś pomyłka . Mój samochód po sofcie na OEM IC gdy na dworze było ok 26 st to w dolocie przy jeździe 120-140 km/h było 67 st . Gdy dłużej jechałem ok 160 km/h to spadało na 62 st prędkość robiła swoje i chłodziła .

Teraz jak mam aluminiowego te same warunki pogodowe na dworze 26 st to w dolocie przy jedzie do 120 km/h miałem 29 st a gdy jechałem ok 160-170 km/h to spada do ok 22 st . Także IC to podstawa , potem downpipe z sportowym katem , pierwszy i środkowy wydech out . I już można pod 300 KM strzelac , chyba że turbo hybryda to już jest wogole zabawa. Fajnie że masz Q bo ja mam ośkę i granicą 320 KM to max jaki planuje teraz 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, karolek_ust napisał:

Coobcio specjalista od tfsi he

Kuba specjalista od tfsi? Ciekawe. Chyba za dużo YT oglądacie :)

Co w takim razie powiedzieć o Gregor10?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, pksmlody napisał:

Kuba specjalista od tfsi? Ciekawe. Chyba za dużo YT oglądacie :)

Co w takim razie powiedzieć o Gregor10?

Coobcio oddaje silniki do Michcia który robi remont silnika i potem składa , a Coobcio juz doklada swoje klocki i stroi to z Kivim,

Gregor10 to jeden z lepszych zawodnikow jesli chodzi o TFSI , tylko ze on bardziej zajmuje sie strojeniem a nie modzeniem , kupowaniem itp . Gregor robi to co klient dostarczy , nie bawi sie w remonty .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no coobcio to fest fachowiec :grin:, wiedzę o Audi ma ogromną, btw auto fajne, ten pakiet nawet spoko, napewno wyglada lepiej niż seryjna przedliftowa B8

co do zwiększenia mocy, jeśli ma być trochę lepiej niż seria po programie to tak jak już przeczytałeś trzeba zacząć od intercoolera i dp, ewentualnie wydech (jeśli ogranicza seryjny), dzięki temu na starcie będzie fajny wynik

Edytowane przez marcin_o23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, karolek_ust napisał:

Jak się robi takie moce że praktycznie 80% wzrostu to musi być zrobiony Stage 2 albo i Stage 3 . Samym programem zrobisz ok . 260 KM . 

Zrób przede wszystkim coller bo ten OEM to jakaś pomyłka . Mój samochód po sofcie na OEM IC gdy na dworze było ok 26 st to w dolocie przy jeździe 120-140 km/h było 67 st . Gdy dłużej jechałem ok 160 km/h to spadało na 62 st prędkość robiła swoje i chłodziła .

Teraz jak mam aluminiowego te same warunki pogodowe na dworze 26 st to w dolocie przy jedzie do 120 km/h miałem 29 st a gdy jechałem ok 160-170 km/h to spada do ok 22 st . Także IC to podstawa , potem downpipe z sportowym katem , pierwszy i środkowy wydech out . I już można pod 300 KM strzelac , chyba że turbo hybryda to już jest wogole zabawa. Fajnie że masz Q bo ja mam ośkę i granicą 320 KM to max jaki planuje teraz 

 

Dla tego myślałem na początku o całym tłumiku ze sportowym katem. Dobrze wiedzieć ze IC w serii to zło. (Jakiś konkretny byś polecił?) Trzeba nad tym pomyśleć. Ja na początku nie dam rady zrobić wszystkiego więc będę robił to etapami, ale mając w zamyśle ponad 300 HP. Nie chcę też aby moja a4 darla jalape jak głupia ? bo często będą długie trasy, a to męczy przy dłuższej jeździe. Chciałbym aby mruczała, a przy ostrym daniu w dupsko dopiero fajnie ma warczeć. No i oby te strzały z tłumika były ciut bardziej głośniejsze niż teraz ??

Edytowane przez Pavelbyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie ale ktos ci kierownicę że złej stronie zamontował hehe . Jakieś plany na weekend

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie.. Chcę przyciemnić tylne lampy i.. Mam problem bo tym samochodem jeździła jakaś laska. Wylała coś i farba odeszła (przy zmianie biegów) . Nie wiem co zrobić. Czy pomalować czy okleić.. Jakieś pomysły? 

Screenshot_20220316_181721_com.huawei.photos.jpg

Edytowane przez Pavelbyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowanie/oklejanie da mierny efekt. Cały panel MMI to nie są duże pieniądze, zwłaszcza jak dorwiesz bez gałek. Wymiana też nie jest jakaś skomplikowana.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...