Pavelbyq Opublikowano 12 Marca 2022 Opublikowano 12 Marca 2022 (edytowane) Witam wszystkich audimaniaków ? mieszkam w UK i ostatnio postanowiłem zmienić autko. Padło na a4 b8. Z 2011 Przekonał mnie udokumentowany przebieg 58 tys mil, oraz to że cały servis był robiony w autoryzowanym servisie audi. Na razie wrzucę parę zdjęć, bo co do wrażeń muszę nią trochę pośmigać. Zdjęcia środka dodam później, bo teraz brak ich na telefonie ? Jakby ktoś mógł powiedzieć co i jak jest wyposażona.. Vin: WAUZZZ8K7BA055157 Edit: właśnie wyczytałem że audi a4 w wersji dynamik w quattro wyszło tylko 400 sztuk i to tylko na rynek UK ??. A ja myślałem czemu on taki drogi ? Pozdrawiam wszystkich forumowiczow Edytowane 18 Kwietnia 2022 przez Pavelbyq Zmiana tematu
Prezes_ATNT Opublikowano 12 Marca 2022 Opublikowano 12 Marca 2022 Ładna sztuka. Co to za pakiet dokładek na aucie? Napisz jaki to silnik i może coś o swoich planach.
karolek_ust Opublikowano 12 Marca 2022 Opublikowano 12 Marca 2022 ladna audi masz w zalaczniku pdf z rozkodowanie audi.pdf 1
Pavelbyq Opublikowano 12 Marca 2022 Autor Opublikowano 12 Marca 2022 (edytowane) 58 minut temu, Prezes_ATNT napisał: Ładna sztuka. Co to za pakiet dokładek na aucie? Napisz jaki to silnik i może coś o swoich planach. To jednostka 2.0 tfsi quattro CDNC, CAEB 211KM. Pakiet Dynamik. A co do planów.. To chciałbym odwiedzić Coobcia i trochę mocy podnieść. Na pewno zmienić wydech na bardziej rasowy ?. To chyba najważniejsze co chciałbym zrobić. Z biegiem czasu zobaczymy ? Edytowane 12 Marca 2022 przez Pavelbyq
Pavelbyq Opublikowano 12 Marca 2022 Autor Opublikowano 12 Marca 2022 59 minut temu, karolek_ust napisał: Coobcio specjalista od tfsi he Dzikus. ? Sam znalazł fajny egzemplarz 2.0 tfsi. Podobno 400 KM można wyciągnąć ?
Prezes_ATNT Opublikowano 12 Marca 2022 Opublikowano 12 Marca 2022 2 godziny temu, Pavelbyq napisał: To jednostka 2.0 tfsi quattro CDNC, CAEB 211KM. Pakiet Dynamik. A co do planów.. To chciałbym odwiedzić Coobcia i trochę mocy podnieść. Na pewno zmienić wydech na bardziej rasowy ?. To chyba najważniejsze co chciałbym zrobić. Z biegiem czasu zobaczymy ? W takim razie powodzenia w realizacji planów. I czekamy na postępy. ? 1
slawinho Opublikowano 12 Marca 2022 Opublikowano 12 Marca 2022 5 minut temu, Pavelbyq napisał: Dzikus. ? Sam znalazł fajny egzemplarz 2.0 tfsi. Podobno 400 KM można wyciągnąć ? Można ale dużo roboty i przede wszystkim kasy
karolek_ust Opublikowano 13 Marca 2022 Opublikowano 13 Marca 2022 9 godzin temu, slawinho napisał: Można ale dużo roboty i przede wszystkim kasy Nie ma nic za darmo he
Pavelbyq Opublikowano 13 Marca 2022 Autor Opublikowano 13 Marca 2022 2 godziny temu, karolek_ust napisał: Nie ma nic za darmo he Dokładnie. Poza tym myślę że I tak taniej wyjdzie niż w UK. I dla tych Angoli jakoś nie ufam z robieniem samochodów. ?
karolek_ust Opublikowano 13 Marca 2022 Opublikowano 13 Marca 2022 Jak się robi takie moce że praktycznie 80% wzrostu to musi być zrobiony Stage 2 albo i Stage 3 . Samym programem zrobisz ok . 260 KM . Zrób przede wszystkim coller bo ten OEM to jakaś pomyłka . Mój samochód po sofcie na OEM IC gdy na dworze było ok 26 st to w dolocie przy jeździe 120-140 km/h było 67 st . Gdy dłużej jechałem ok 160 km/h to spadało na 62 st prędkość robiła swoje i chłodziła . Teraz jak mam aluminiowego te same warunki pogodowe na dworze 26 st to w dolocie przy jedzie do 120 km/h miałem 29 st a gdy jechałem ok 160-170 km/h to spada do ok 22 st . Także IC to podstawa , potem downpipe z sportowym katem , pierwszy i środkowy wydech out . I już można pod 300 KM strzelac , chyba że turbo hybryda to już jest wogole zabawa. Fajnie że masz Q bo ja mam ośkę i granicą 320 KM to max jaki planuje teraz 1
pksmlody Opublikowano 13 Marca 2022 Opublikowano 13 Marca 2022 14 godzin temu, karolek_ust napisał: Coobcio specjalista od tfsi he Kuba specjalista od tfsi? Ciekawe. Chyba za dużo YT oglądacie Co w takim razie powiedzieć o Gregor10?
karolek_ust Opublikowano 13 Marca 2022 Opublikowano 13 Marca 2022 10 minut temu, pksmlody napisał: Kuba specjalista od tfsi? Ciekawe. Chyba za dużo YT oglądacie Co w takim razie powiedzieć o Gregor10? Coobcio oddaje silniki do Michcia który robi remont silnika i potem składa , a Coobcio juz doklada swoje klocki i stroi to z Kivim, Gregor10 to jeden z lepszych zawodnikow jesli chodzi o TFSI , tylko ze on bardziej zajmuje sie strojeniem a nie modzeniem , kupowaniem itp . Gregor robi to co klient dostarczy , nie bawi sie w remonty .
marcin_o23 Opublikowano 13 Marca 2022 Opublikowano 13 Marca 2022 (edytowane) nie no coobcio to fest fachowiec , wiedzę o Audi ma ogromną, btw auto fajne, ten pakiet nawet spoko, napewno wyglada lepiej niż seryjna przedliftowa B8 co do zwiększenia mocy, jeśli ma być trochę lepiej niż seria po programie to tak jak już przeczytałeś trzeba zacząć od intercoolera i dp, ewentualnie wydech (jeśli ogranicza seryjny), dzięki temu na starcie będzie fajny wynik Edytowane 13 Marca 2022 przez marcin_o23
Pavelbyq Opublikowano 13 Marca 2022 Autor Opublikowano 13 Marca 2022 (edytowane) 4 godziny temu, karolek_ust napisał: Jak się robi takie moce że praktycznie 80% wzrostu to musi być zrobiony Stage 2 albo i Stage 3 . Samym programem zrobisz ok . 260 KM . Zrób przede wszystkim coller bo ten OEM to jakaś pomyłka . Mój samochód po sofcie na OEM IC gdy na dworze było ok 26 st to w dolocie przy jeździe 120-140 km/h było 67 st . Gdy dłużej jechałem ok 160 km/h to spadało na 62 st prędkość robiła swoje i chłodziła . Teraz jak mam aluminiowego te same warunki pogodowe na dworze 26 st to w dolocie przy jedzie do 120 km/h miałem 29 st a gdy jechałem ok 160-170 km/h to spada do ok 22 st . Także IC to podstawa , potem downpipe z sportowym katem , pierwszy i środkowy wydech out . I już można pod 300 KM strzelac , chyba że turbo hybryda to już jest wogole zabawa. Fajnie że masz Q bo ja mam ośkę i granicą 320 KM to max jaki planuje teraz Dla tego myślałem na początku o całym tłumiku ze sportowym katem. Dobrze wiedzieć ze IC w serii to zło. (Jakiś konkretny byś polecił?) Trzeba nad tym pomyśleć. Ja na początku nie dam rady zrobić wszystkiego więc będę robił to etapami, ale mając w zamyśle ponad 300 HP. Nie chcę też aby moja a4 darla jalape jak głupia ? bo często będą długie trasy, a to męczy przy dłuższej jeździe. Chciałbym aby mruczała, a przy ostrym daniu w dupsko dopiero fajnie ma warczeć. No i oby te strzały z tłumika były ciut bardziej głośniejsze niż teraz ?? Edytowane 13 Marca 2022 przez Pavelbyq
karolek_ust Opublikowano 16 Marca 2022 Opublikowano 16 Marca 2022 Ładnie ale ktos ci kierownicę że złej stronie zamontował hehe . Jakieś plany na weekend
Pavelbyq Opublikowano 16 Marca 2022 Autor Opublikowano 16 Marca 2022 (edytowane) Właśnie.. Chcę przyciemnić tylne lampy i.. Mam problem bo tym samochodem jeździła jakaś laska. Wylała coś i farba odeszła (przy zmianie biegów) . Nie wiem co zrobić. Czy pomalować czy okleić.. Jakieś pomysły? Edytowane 16 Marca 2022 przez Pavelbyq
phiel Opublikowano 17 Marca 2022 Opublikowano 17 Marca 2022 Malowanie/oklejanie da mierny efekt. Cały panel MMI to nie są duże pieniądze, zwłaszcza jak dorwiesz bez gałek. Wymiana też nie jest jakaś skomplikowana. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się