wkowal10 5 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2022 20 minut temu, Muskel1 napisał: Ostatnia regeneracja była przed 143 km. Sprawdź sobie w blokach pomiarowych wskazania z obu czujników temp. spalin. Błąd świadczy o niewiarygodnym sygnale. Sterownik silnika potrzebuje wartości z obu tych czujników aby poprawnie przeprowadzić i zakończyć regenerację. A dlaczego nie mam bloków pomiarowych aktywnych tylko wyszarzałe? ( przy najmniej w silniku 01). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkowal10 5 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2022 37 minut temu, wkowal10 napisał: A dlaczego nie mam bloków pomiarowych aktywnych tylko wyszarzałe? ( przy najmniej w silniku 01). Może datę w systemie windows xp trzeba przestawić? Tylko na jaką?- vcds 19.6.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 8 godzin temu, wkowal10 napisał: A dlaczego nie mam bloków pomiarowych aktywnych tylko wyszarzałe? ( przy najmniej w silniku 01). Bo w B8 masz sterownik silnika UDS i tam są tylko rozszerzone bloki pomiarowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkowal10 5 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Czujnik temperatury spalin (zamiennik) na zimnym silniku pokazuje 440st., dlatego cały czas jest proces wypalania. Inny zamiennik to samo. Mechanik zamówił oryginał po vinie. Zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Czujniki kupuje się tylko oryginalne, zawsze o tym piszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkowal10 5 Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Czujnik wymieniony na oryginał i wszystko wróciło do normy. Różnica ciśnień na biegu jałowym 2hPa, przy obrotach 2,5 tys. 11-12hPa. Teras będę obserwował co ile wypala się filtr. A co ile powinien wypalać się filtr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Przy tym zapełnieniu filtra popiołem będzie często wypalał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkowal10 5 Opublikowano 4 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2022 W dniu 28.04.2022 o 21:26, Muskel1 napisał: Przy tym zapełnieniu filtra popiołem będzie często wypalał. A jak zmienię wartość zapełnienia na np. 0,1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 4 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2022 Masz 180ml popiołu. Filtr nadaje się do czyszczenia i dopiero do wyzerowania wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkowal10 5 Opublikowano 4 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2022 12 godzin temu, Muskel1 napisał: Masz 180ml popiołu. Filtr nadaje się do czyszczenia i dopiero do wyzerowania wartości. Ale to jest wartość wyliczona, a czy rzeczywistość może być inna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 4 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2022 Wartość popiołu jest zawsze wyliczona. Nie zmienia to faktu, że producent nakazuje przy osiągnięciu 175ml dla tego silnika wymianę dpf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się