MaTeo85 554 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Sprawdz temperaturę parownika, ona jest istotnym czynnikiem pracy klimy, po kilku minutach pracy na LO powinno być około1,5 do 3 stopni C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghamax 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 O ciśnieniach i temperaturze parownika pisałem już początkiem tematu. Dalej tego nie sprawdziłeś?... Skoro kompresor robi ciśnienie to chwyć chociaż za rurkę przy dyszy czy jest zimna. Jak będzie wyraźnie zimna to nie ma bata coś klapy nie przestawiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilb6.5 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 1 godzinę temu, Ghamax napisał: O ciśnieniach i temperaturze parownika pisałem już początkiem tematu. Dalej tego nie sprawdziłeś?... Skoro kompresor robi ciśnienie to chwyć chociaż za rurkę przy dyszy czy jest zimna. Jak będzie wyraźnie zimna to nie ma bata coś klapy nie przestawiają. Łapałem , rurka robi się chłodna ale nie jest zimna tak jak powinna jakby chciała a nie mogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghamax 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2022 (edytowane) Najlepiej to by było podpiąć pod maszynę i zobaczyć jakie jest ciśnienie LP i HP. Przy okazji odessać czynnik, sprawdzić w jakim stanie jest dysza i ją od razu wymienić. LP jak będzie schodziło do powiedzmy 2 bar to jest spoko i raczej zająłbym się klapami. Sprawdź jeszcze tą temperaturę parownika jaką pokazuje po powiedzmy 3-5min pracy na klimatyzacji. ....A na sam koniec się okaże, że maszyna odessie może 200g czynnika bo jest nieszczelność.... Bo skoro klapy niby w porządku, kompresor jakieś ciśnienia chce robić, a rurka jest zaledwie lekko schłodzona... Edytowane 25 Kwietnia 2022 przez Ghamax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilb6.5 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2022 W dniu 25.04.2022 o 20:52, Ghamax napisał: Najlepiej to by było podpiąć pod maszynę i zobaczyć jakie jest ciśnienie LP i HP. Przy okazji odessać czynnik, sprawdzić w jakim stanie jest dysza i ją od razu wymienić. LP jak będzie schodziło do powiedzmy 2 bar to jest spoko i raczej zająłbym się klapami. Sprawdź jeszcze tą temperaturę parownika jaką pokazuje po powiedzmy 3-5min pracy na klimatyzacji. ....A na sam koniec się okaże, że maszyna odessie może 200g czynnika bo jest nieszczelność.... Bo skoro klapy niby w porządku, kompresor jakieś ciśnienia chce robić, a rurka jest zaledwie lekko schłodzona... Parownik sprawdzony , 14 stopni pokazał , zamówiłem osuszacz i dławik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilb6.5 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2022 zrobiłem test klap dodatkowo , nie napotkałem na żadne błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilb6.5 0 Opublikowano 10 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2022 Temat zakończony , auto mrozi , kompresor okazał się totalnie zajechany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się