KubaS1988 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opublikowano 6 Czerwca 2022 (edytowane) 1.8t z Lpg. Po odpaleniu trzęsie silnikiem, wydaje mi się że może nie chodzić na wszystkie cylindry. Głównie po odpaleniu. Wystarczy przejechać kawałek i się uspokaja. Dodatkowo czasem dłużej muszę kręcić żeby odpalił, I wtedy ciężko mu jest wskoczyć na normalne obroty. Na obu paliwach zachowuje się podobnie. Foto z błędami. Od tego czasu zrobiłem przegląd lpg z wymiana filtrow, wymieniłem świece, zamieniłem miejscami cewki 2 I 4. Wymieniłem 3 przewody podciśnienia. Skasowałem bledy. Raczej nie pomogło, trochę rzadziej te objawy się pojawiały. Podczas jazdy nic się nie dzieje. Dzisiaj wyjeżdżając z garażu podobna sytuacja. Czuć wibracje silnika, jego głośniejsza pracę I migala kontrolka silnika. Ale trochę się przejechałem, zlapał temp. I chodził normalnie. Chciał bym jutro zrobić logi statyczne I dynamiczne. Te wystarcza na początek? Statyczne 002+033+032 003+015+016 Dynamiczne 002+033 020+003 115+118 Edytowane 6 Czerwca 2022 przez KubaS1988
przem8 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Zacznij od wymiany czujnika temperatury. Korek oleju podskakuje po odkręceniu? Po błędach to masz jeszcze nieszczelność w układzie sai albo padniętą pompę sai.
KubaS1988 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2022 Czujnik wymienialem jakieś 3 miesiące temu. Na febi. Ale od tego czasu nie kasowalem żadnych błędów.Moze to być stary błąd?Wymieniłem czujnik bo wskazówka na zegarach przebijała za 90 stopni. A na kompie czujnik zawyżał o jakieś 20 stopni. Wymienialem też ten wężyk że zdjecia, był spiekany. Napewno trochę z taka nieszczelnością jeździłem.
przem8 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opublikowano 6 Czerwca 2022 2 minuty temu, KubaS1988 napisał: Moze to być stary błąd? Może. To sprawdź jakie błędy wracają prócz tego wypadania zapłonu.
KubaS1988 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2022 Sprawdzę dopiero jutro po południu. Ale dwa tygodnie jeździł bez błędu. Wczoraj jeszcze był podpinany I było czysto. Dzisiaj dopiero check migal przez chwilę więc mam nadzieję że się coś zapisało w pamięci.
KubaS1988 Opublikowano 7 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2022 (edytowane) Udało się dzisiaj z czytać błędy i zrobić trochę logów. Jeśli coś zle zrobiłem lub brakuje jakiegoś loga zrobię jutro. Błędy jakie pokazało VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 07 June 2022, 16:40:49:0 Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 01 0001 Software Coding: 11501 Work Shop Code: WSC 00000 VCID: 65BD3297EC79 Additional Info: WVWZZZ3BZ2E335071 VWZ7Z0A4612546 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_EGv8S9l.html dynamiczny pb Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_1pEU666.html Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_G8Ty27.html Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_7ooVV.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_Zartc1.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Hv0NlFu.html statyczny pb na lpg Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_C512p.html dynamiczny lpg Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_0bteEM.html statyczny pb Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_hS8ria.html Bardzo żle? Od czego zacząć? Edytowane 7 Czerwca 2022 przez KubaS1988
przem8 Opublikowano 7 Czerwca 2022 Opublikowano 7 Czerwca 2022 Przeplywomierz za malo mierzy i rozrząd przestawiony o ząbek.
KubaS1988 Opublikowano 7 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2022 (edytowane) Zmieniać ja od razu czy lepiej wcześniej sprawdzić szczelność dolotu? Mam jeszcze nieszczelność na wtrysku PB.A z tym rozrządem to już nie mam cierpliwości. Miałem na starym 10cf. W grudniu robiony I mechanik miał mi to sprawdzić I ewentualnie przestawić a jak wyszło widać. Jest ktoś na grupie polecany kto robi 1.8t? Lokalizacja Lublin, Radom, Warszawa. Edytowane 7 Czerwca 2022 przez KubaS1988
przem8 Opublikowano 8 Czerwca 2022 Opublikowano 8 Czerwca 2022 Czujnika wałka rozrządu był wymieniany? Miałem u siebie, że zamiennik przeklamywal o 14cf.
KubaS1988 Opublikowano 8 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2022 2 godziny temu, przem8 napisał: Czujnika wałka rozrządu był wymieniany? Nie
KubaS1988 Opublikowano 9 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2022 Jakieś jeszcze sugestie? Korek oleju podskakuje. Sprawdziłem przewody przy wtyczkach cewek wyglądają na całe. Zawór dv sprawdziłem sprawny, dałem też do niego nowy wąż silikonowy. Zmieniłem wąż odmy pod kolektorem. Sprawdziłem szczelność dolotu, puszczało na obu rurach do Ic. Wymienię dzisiaj oringi. Takie logi dzisiaj zrobiłem po nocy. Z przelaczeniem na lpg. Grupy 014, 015, 016: http://vaglogi.pl/log-014_015_016_1lMRK.html
KubaS1988 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2022 A ten czujnik G2 G62 jakie powinien mieć wskazania? Podobno różnica max 5C. U Mnie na zamienniku wychodzi 6C róznicy. Wyczyściłem przepustnicę, zrobiłem adaptacje VCDS, wymieniłem zawór odpowietrzający, stary przepuszczał w obie strony, kupiłem jakiś zamiennik za 20 dychy. Zamieniłem miejscami wtryski lpg. Poprawiłem rury ic i musze zrobić kolejną próbę szczelności dolotu. Poprawy brak. Jakieś jeszcze pomysły dla laika co można sprawdzić? Może jakieś logi powtórzyć? Mam w planach sprawdzić kompresję, wiązkę elektryczną a na końcu chyba ten nieszczęsny rozrząd.
KubaS1988 Opublikowano 20 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2022 Usterka znaleziona. Kompresja na drugim cylindrze 4 bar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się