Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z kierownicą multifunkcyjną


rafalmich

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Mam Audi A4 B7. Wymieniłem zwykłą kierownicę na kierownicę multifunkcyjną. Nie działały mi na niej przyciski to wymieniłem również taśmę i moduł kontrolny kierownicy. Po założeniu tych części przyciski na kierownicy bez kodowania zaczęły mi działać ale zapaliła mi się kontrolka ABS czyli pewnie coś z czujnikiem kąta skrętu. Pojeździłem chwilę tym samochodem bo taśma powinna się sama zaadoptować ale niestety tego nie zrobiła. Pojechałem do Mechanika i usłyszałem że może być uszkodzona taśma lub moduł kontrolny kierownicy a od kogoś innego usłyszałem że kodowanie rozwiążę sprawę. Pojechałem na kodowanie, próbował mi zrobić adaptację czujnika kąta skrętu i nie dało się tego zrobić bo w jednym okienku pokazywały się cyfry 0,0. Może zrobić kodowanie pompy ABS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taśmę wyśrodkowałeś?  Jeżeli nie to mogłeś zerwać(wystarczy że ktoś ją zdemontował na skręconych kołach),podłącz vcds I sprawdź błędy. Poza tym poczytaj temat o wymianie kierownicy na taką z MF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniał mi ją Mechanik więc wydaje mi się że założył ją dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mógł się pomylić ,ale skoro multifunkcja działa , brak błędów poduszki to  możesz sam czujnik kąta skrętu przełożyć ze swojej taśmy ( na dwa torxy jest przykręcony ) żeby wykluczyć jego uszkodzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...