Felga 9,5 cala

    30 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    podepne sie troche pod temat jesli mozna...jaki nie modem zrobi co trzeba :cool: szukam A4 B5 sedan a w domu leza mi juz felgi 17" 9.5cala szerokie kazda...jakie wedlug was wrzucic opony zeby nie bylo problemu z nadkkolami :question: (zawieszenie bedzie gwintowane)prosze o odp

    [ Dodano: 03-04-2007, 12:28 ]

    podepne sie troche pod temat jesli mozna...jaki nie modem zrobi co trzeba :cool: szukam A4 B5 sedan a w domu leza mi juz felgi 17" 9.5cala szerokie kazda...jakie wedlug was wrzucic opony zeby nie bylo problemu z nadkkolami :question: (zawieszenie bedzie gwintowane)prosze o odp

    [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 03-04-2007, 13:00 ]

    wydzielone, 9,5 cala to co innego niż 7 ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego jestes pewien tych 9,5 ".

    Na to wejdzie prawdopodobnie najmniej 285 :eek:

    A co z nadkolami bo w :a4fan: 255 to juz problemik :lol:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość spedyt

    Krykus przy gwincie nie ma problemu z żadnym rozmiarem z nadkolami

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie, k....de u kumpla jakos dziko to wyglada a ma z tylu 255 i wystaja chyba troche,

    Ale cuz sprzeczas sie nie bede bo w tym aucie nie mam doswiadczenia co do gumek. :redface:

    Ale nie zaduze gumy te 285.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    spoko 9.5 nic strasznego widzialem na takich opony 215/40 byla troche naciagnieta (delikatnie) ale mysle np. dac tam 225/40,225/45 ewetualnie 235.... wejda spokojnie tylko jak to bedzie z nadkolami itp

    spedyt---no gwint bedzie ale nie chce miec za duzej lukni miedzy opona a nadkolem...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    235.

    co najmniej :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    zaloz 235 :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Nie, k....de u kumpla jakos dziko to wyglada a ma z tylu 255 i wystaja

    To zależy, jakie mają ET, ono decyduje ile felga wystaje, a ile się chowa...

    Czy będzie obcierała o nadkole (zewnętrznym rantem), a może o elementy zawieszenia (wewnętrznym).

    Tu na Forum już było o tym wskaźniku (wartości) ET.

    Poszukaj...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tak na szybko policzyłem, że w stosunku do felgi 16"/7"/ET45, ta Twoja fela (z uwzględnieniem ET) pójdzie około 3.6cm na zewnątrz, i około 2.8cm do środka, i śmiem twierdzic, że wogóle ciężko było by to upchnąc :exclaim:

    Po mojemu daj se spokój z tak szeroką felgą, na którą trzeba by założyc conajmniej 245/40/17 coby to jako tako wyglądało.

    Pozdrawiam!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Keżor

    Piotrek(BoLeK), a jaki silnik chcesz mieć :question: te felgi mają 230mm szerokości to 235 opona będzie spoko. ale czy skręcisz to nie mam pojęcie. niemcy montują takie fele czasami to poszukaj np. na ww.a4-freunde.de :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    te felgi mają 230mm szerokości to 235 opona będzie spoko

    A nie będzie miała przypadkiem tyle: 9,5"x25,4mm=241,3mm :wink:

    A nawet więcej, bo o ile się nie mylę 9,5" to szerokośc osadzenia, a do tego dochodzą jeszcze ranty.

    Pozdrawiam!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Keżor

    może i tak , myślałem że cal ma 2,45a nie 2,54 :) czeski błąd :twisted: no to oponki 255 musisz dać, nie ma totamto :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Może Ci to pomoże jakoś obrazowo naświetlić te wartości (wielkość, szerokość, ET, itd):

    Ja mam u siebie 18``x 8`` i do tej felgi "akurat" jest szerokość 225-235 (o te dugie trudniej).

    ET35 przy tym rozmiarze jest również "akurat", bo jest delikatny odstęp między elementami zawieszenia a ranten nadkola błotnika od wewnątrz...

    Proponuję (jeśli to możliwe) założyć samą felgę na piastę koła i pomierzyć, czy w ogóle wejdzie? Potem martwić się dalej co z oponą.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość rob
    spoko 9.5 nic strasznego widzialem na takich opony 215/40 byla troche naciagnieta (delikatnie) ale mysle np. dac tam 225/40,225/45 ewetualnie 235.... wejda spokojnie tylko jak to bedzie z nadkolami itp

    spedyt---no gwint bedzie ale nie chce miec za duzej lukni miedzy opona a nadkolem...

    chyba źle kombinujesz, mam felgę 8" a opona 225 jest na niej tak rozciągnięta jak guma od majtek :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spoko 9.5 nic strasznego widzialem na takich opony 215/40 byla troche naciagnieta (delikatnie) ale mysle np. dac tam 225/40,225/45 ewetualnie 235.... wejda spokojnie tylko jak to bedzie z nadkolami itp

    spedyt---no gwint bedzie ale nie chce miec za duzej lukni miedzy opona a nadkolem...

    chyba źle kombinujesz, mam felgę 8" a opona 225 jest na niej tak rozciągnięta jak guma od majtek :twisted:

    tos ty chyba nie widział naciagnietej oponki....205/40 na tej samej feldze co mówi piotre...(w koncu to felgi odemnie)

    0ebff2f5153dd6e6.jpg

    jutro moge zapodac z fotke z opona 215/40............... a opony typu 255 to mozna sobie włożyc do piaskownicy...albo doniczke na palme....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość rob
    spoko 9.5 nic strasznego widzialem na takich opony 215/40 byla troche naciagnieta (delikatnie) ale mysle np. dac tam 225/40,225/45 ewetualnie 235.... wejda spokojnie tylko jak to bedzie z nadkolami itp

    spedyt---no gwint bedzie ale nie chce miec za duzej lukni miedzy opona a nadkolem...

    chyba źle kombinujesz, mam felgę 8" a opona 225 jest na niej tak rozciągnięta jak guma od majtek :twisted:

    tos ty chyba nie widział naciagnietej oponki....205/40 na tej samej feldze co mówi piotre...(w koncu to felgi odemnie)

    Obrazek

    jutro moge zapodac z fotke z opona 215/40............... a opony typu 255 to mozna sobie włożyc do piaskownicy...albo doniczke na palme....

    ale ja nigdzie nie napisałem, że się nie da :twisted: rant zabezpieczający felge przed zarysowaniem który znajduje się na oponie, tutaj się nie sprawdzi :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Piotrek(BoLeK), a jaki silnik chcesz mieć :question: te felgi mają 230mm szerokości to 235 opona będzie spoko. ale czy skręcisz to nie mam pojęcie. niemcy montują takie fele czasami to poszukaj np. na ww.a4-freunde.de :twisted:

    silnik od 1.8 do 2.8 jaki sie trafi...poprostu auto ma byc w stanie mnie zadawalajacym oraz odbrze wyposażone

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ciekawi mnie tylko jedno jak Ty tym wjezdzasz na krawezniki juz nie mowie o wysokim :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Ciekawi mnie tylko jedno jak Ty tym wjezdzasz na krawezniki juz nie mowie o wysokim

    prostopadle do kraweznka bo inaczej sie nie da :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    prostopadle do kraweznka bo inaczej sie nie da :wink:

    To wiem bo sam mam niski profil... :wink: ale ja sobie nie wyobrazam wjazdu na wysoki kraweznik a nie daj Boze jeszcze wpasc do jakiejś wiekszej dziury :confused:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ale ja sobie nie wyobrazam wjazdu na wysoki kraweznik

    Bo sie nie wjezdza, sa parkingi poziomowe, podziemne :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Bo sie nie wjezdza, sa parkingi poziomowe, podziemne :twisted:

    Ciekawe jak bedzie tego wymagala sytuacja :lol: pewnie zostawi auto i pojdzie z buta :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wiec odp na wasze watpliwosci z felg nie zrezygnuje bo bardzo mi sie podobaja itd.a auto to bedzie na "weekendy" tzn na zlot zajechac,do panny hmm i to tyle chyba ma poprostu super wygladac a na codzien to mam auto zeby jezdzic po kraweznikach itd

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    a na codzien to mam auto zeby jezdzic po kraweznikach itd

    No i prawidlowo bo tak to bys szybciutko zniszczyl te fele :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    a na codzien to mam auto zeby jezdzic po kraweznikach itd

    No i prawidlowo bo tak to bys szybciutko zniszczyl te fele :twisted:

    no wiem wiem :cool: z tego ze sa zdania podzielone jaki dobrac opony chyba zrobie tak gdy bede mial juz A4 zaloze nowe zawieszenie i bede testowal jakie opony dobrac na zywca...zalozy sie i zobaczy czy bede dobre bo chyba nie ma innego wyjscia z tej sytuacji

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy