robert739 Opublikowano 27 Września Udostępnij Opublikowano 27 Września Możesz zdradzić ile Cię kosztowała kierownica i uruchomienie wszystkich funkcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik Opublikowano 27 Września Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września (edytowane) 15 minut temu, robert739 napisał(a): Możesz zdradzić ile Cię kosztowała kierownica i uruchomienie wszystkich funkcji? Dużo za dużo Kierownica z poduszką w zależności od tego co aktualnie jest dostępne na rynku wtórnym ~6k PLN. Do tego specjalna wiązka z modułami BT zamawiana w Belgii - 1.7k PLN. Montaż można ogarnąć samemu jak się nie ma 2 lewych rąk w około 2h. Kolesie z Belgii dołączają poradnik. Trzeba mieć trochę specjalnych narzędzi (np. duży klucz spline do odkręcenia kierownicy) i oczywiście VCDS do zakodowania na koniec. Edytowane 27 Września przez malik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 29 Września Udostępnij Opublikowano 29 Września Drive select też działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik Opublikowano 29 Września Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2 godziny temu, H4mm3R napisał(a): Drive select też działa? Tak, bez problemu. Widać w 43 sekundzie filmiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was002 Opublikowano 30 Września Udostępnij Opublikowano 30 Września Gratki. Mój drive select tak działa, że przestaje po 4-5 klikach (później działa tak raz na kilka sekund). Ale nie korzystam z niego na tyle, żeby mi to przeszkadzało. A czy też tak masz, że jak posiedzisz w wyłączonym aucie to nie odpalisz go już przy użyciu start/stop i trzeba znów sięgać do oryginalnego przycisku na konsoli środkowej? Podejrzewam, że to problem zasilania, które zanika po jakimś czasie. Znów - nie jest to na tyle duży problem, żeby mi w czymkolwiek przeszkadzał, ale ot tak - występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik Opublikowano 30 Września Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września (edytowane) 16 godzin temu, was002 napisał(a): Gratki. Mój drive select tak działa, że przestaje po 4-5 klikach (później działa tak raz na kilka sekund). Ale nie korzystam z niego na tyle, żeby mi to przeszkadzało. A czy też tak masz, że jak posiedzisz w wyłączonym aucie to nie odpalisz go już przy użyciu start/stop i trzeba znów sięgać do oryginalnego przycisku na konsoli środkowej? Podejrzewam, że to problem zasilania, które zanika po jakimś czasie. Znów - nie jest to na tyle duży problem, żeby mi w czymkolwiek przeszkadzał, ale ot tak - występuje. Za krótko mam to zamontowane żeby przerobić wszystkie scenariusze, o których piszesz. Na razie wszystko działa bez zarzutu i nie mam się na prawdę do czego przyczepić. Wiązka, którą zamówiłem w Belgii i zamontowałem to rozwiązanie uniwersalne i chłopaki przyłożyli się do obsługi wielu elementów i scenariuszy. Rozumiem, że używasz właśnie tego rozwiązania z Ambrace z Belgii? Ambrace – Ambrace your driving experience WWW.AMBRACE.EU Poniżej pokazana kompatybilność i poszczególne funkcjonalności. Edytowane 30 Września przez malik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was002 Opublikowano 30 Września Udostępnij Opublikowano 30 Września nie wiem, niestety co to za moduł bo nie instalowałem tego sam , ale nie podejrzewam, że to ściągane z Europy jest. Generalnie działa mi wszystko, włącznie z kontrolą piosenek (next/prev), co było w sumie moim głównym wymaganiem. Start/Stop czy drive select to gadżet. Z racji przyzwyczajeń i tak większość operacji wykonuję tak jak wcześniej... Jeszcze jedno pytanie: co to jest to Cete w kontekście kontroli wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik Opublikowano 30 Września Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września (edytowane) 11 godzin temu, was002 napisał(a): Jeszcze jedno pytanie: co to jest to Cete w kontekście kontroli wydechu? Wiązka obsługuje jeszcze bardziej rozbudowane kierownice z dedykowanym pokrętłem do ustawień wydechu. Konkretnie współpracuje z modułami Cete: https://www.cete-automotive.de/en/active-valve-control-flap-control-exhaust-or-retrofit/ A takie kierownice wyglądają tak: Na dole masz jeszcze dwa dodatkowe przyciski. Lewy kontroluje Lap Timer a prawy właśnie bezpośrednio zaworki wydechu za pomocą sterownika Cete. Na FB koleś chwalił się takim właśnie setupem w RS6 C7. Na gotowo wyniosło go to 15k PLN Więc trochę droższa kierownica... plus sterownik... itd Edytowane 30 Września przez malik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się