Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 TDI - brak komunikacji ze sterownikiem ECU


Crasher2000

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się czy nie podać na pin 16 plusa, skoro powinien tam być po włączeniu stacyjki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro na przekaźniku na wyjściu jest 12V po zapłonie, a na pinie 16 przy BCM2 nie dochodzi, to gdzieś po drodze musi być przewód uszkodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dziś ponownie , +12 V jest po załączonej stacyjce na pinie 16tym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walka trwa. Pytanie czy w A4 B8 jest wyłącznik przeciążeniowym pompy paliwa? Ewentualnie zabezpieczenie przy akumulatorze które należy wymienić przy wymianie aku (tak jest w BMW) . Ewentualnie czy ktoś posiada schemat elektryczny układu paliwowego ? Szczególnie chodzi mi o opis kostek pompy paliwa i sterownika pompy (przy baku). Dodam ze sygnały z wału i walka są . Auto na Plaku pali. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze wszyscy na wakacjach . Jak uda mi się rozwiązać problem- podam rozwiązanie mojej zagadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Crasher2000 napisał:

Pytanie czy w A4 B8 jest wyłącznik przeciążeniowym pompy paliwa? Ewentualnie zabezpieczenie przy akumulatorze które należy wymienić przy wymianie aku (tak jest w BMW) . 

Nie ma czegoś takiego. Przy aku jest tylko klema pirotechniczna odcinająca napięcie z aku przy wypadku.Gdy zostanie odpalony ten ładunek nie masz nigdzie napięcia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dobrze ze nie zamontowali , a wyłącznik w razie przeciążenia ? W B5 był. Przydałby się jakiś schemat elektryczny , gdzie powinien wchodzić plus na moduł sterowania pompą . Jeżeli kabel idzie bezpośrednio z przekaźnika E w skrzynce z ECU do modułu sprawa byłaby prosta. Sprawdziłem u mnie nie ma pompy przed filtrem , tam tez szukałem przyczyny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przekaźnika J317 z pinu nr.2 idzie zasilanie (brązowo-zielony przewód) do sterownika silnika na pin nr. 69, 94-ro pinowej wtyczki B ra dolnym rysunku. Sprawdź u siebie.

20220802_201244.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik J317 to zasilanie zacisku 30 i ECU . Tu komunikacja przywrócona . Został problem przekaźnika E i zasilania sterownika pompy paliwa. Brak zasilania na kości B j pinie 69 rozumiem ze może mieć związek z brakiem ciśnienia na listwie . Pytam bo chciałem zrozumieć tok postępowania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Crasher2000 napisał:

 Brak zasilania na kości B j pinie 69 rozumiem ze może mieć związek z brakiem ciśnienia na listwie . 

Jest to zasilanie sterownika silnika. Jak go będzie brakowało mogą różne inne komponenty nie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, sprawdzę . Przy okazji zasilanie z przekaźnika E idzie na sterownik pompy ? Jakiekolwiek sygnały odpowiedzialne za  prace silnika są powiązane również z modułem komfortu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc brakuje zasilania na pinie 69. Podaj je na próbę z aku (lub z podszybia z terminalu +) sprawdź czy wystartuje.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej nic , wciąż błąd P025C00. Na które piny trzeba podać prąd żeby ruszyła pompa w baku ? Bo są cztery kable. 

ACD12A6B-66E2-456B-8D0C-0AA890195BD6.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...