Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd w sterowniku sinika audi a4 b7 2.0 tdi BPW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam formułowiczów dzisiaj po sprawdzeniu błędów w sterowniku sinika pojawił się błąd klapy sące zwarcie plusem co może oznaczać jak to naprawić?

Opublikowano

Klapy ssące zwarcie z plusem lub przerwa. Do sprawdzenia okablowanie klap i klapy. 

Opublikowano
10 godzin temu, Muskel1 napisał:

Ok tylko wyjelem cały kolektor ssący i tam nie ma żadnych klap

 

Opublikowano

Wrzuć pełny autoscan.

Opublikowano

Nie mogę zrobić pełnego Ato Scan ponieważ VCDS nie może się połączyć z Gatewey

Opublikowano
7 minut temu, Daniel0605 napisał:

Nie mogę zrobić pełnego Ato Scan ponieważ VCDS nie może się połączyć z Gatewey

W B7 nie ma sterownika Gateway. Zegary pełnią funkcję Gateway można by to tak nazwać.

Opublikowano

Ok później postaram się wrzucić Scan 

Opublikowano

Autoscan w B7 wykonujesz wybierając po lewej stronie model i rocznik i klikasz na autoscan. 

Opublikowano

Albo przepustnica albo okablowanie do niej do sprawdzenia. Na rysunku nr. 12.

 

20220721_202007.jpg

Opublikowano

Ok przewody wydają się w porządku a jak sprawdzić przepustnice?

Opublikowano (edytowane)

Okablowanie i przepustnice musisz sprawdzić pod kątem elektrycznym a nie wizualnym. 

Zmierz miernikiem na 4-ro pinowej wtyczce przepustnicy między pinem nr. 1 i nr. 2 napięcie. Przy włączonym zapłonie powinno pokazać napięcie akumulatora. 

Poza tym możesz za pomocą VCDS w testach elementów wykonawczych, w sterowniku silnika uruchomić test przepustnicy (klapka powinna się poruszać w krańcowe położenia).

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Ok dzięki za info jutro sprawdzę 

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanko czy uszkodzona przepustnica może mieć coś wspólnego z automatycznym wypalaniem się dpf?

Opublikowano

Co oznacza automatycznym wypalaniu? 

Opublikowano

To znaczy że czasami zapala mi się awaryjna procedura wypalania dpf,zapala się kontrolka dpf i po przejechaniu na 4 biegu z obrotami 2,500 obrotów jakieś 10 km.gasnie i mam spokój na jakiś czas

Opublikowano

A powinien się wypalić z automatu po zapełnieniu 40% więc pomyślałem że to może być spowodowane nieszczelniscia przepustnicy?

Opublikowano

Zgodnie z autoscanem masz przebieg 317 kkm, jeżeli jest to realny przebieg i pierwszy nieczyszczony jeszcze dpf, to możliwe, że dpf jest już zapełniony i nadaje się do wymiany/czyszczenia. Odczytaj jaką masz wartość popiołu olejowego.

 

Opublikowano

Dpf jest po wymianie ma przejechane jakieś 50000

Opublikowano

Po wymianie na co? Na zamiennik? Jaka jest wartość popiołu i wartość różnicy ciśnień?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...