Daniel0605 Opublikowano 20 Lipca 2022 Opublikowano 20 Lipca 2022 Witam formułowiczów dzisiaj po sprawdzeniu błędów w sterowniku sinika pojawił się błąd klapy sące zwarcie plusem co może oznaczać jak to naprawić?
Muskel1 Opublikowano 20 Lipca 2022 Opublikowano 20 Lipca 2022 Klapy ssące zwarcie z plusem lub przerwa. Do sprawdzenia okablowanie klap i klapy.
Daniel0605 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Opublikowano 21 Lipca 2022 10 godzin temu, Muskel1 napisał: Ok tylko wyjelem cały kolektor ssący i tam nie ma żadnych klap
Daniel0605 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Opublikowano 21 Lipca 2022 Nie mogę zrobić pełnego Ato Scan ponieważ VCDS nie może się połączyć z Gatewey
Muskel1 Opublikowano 21 Lipca 2022 Opublikowano 21 Lipca 2022 7 minut temu, Daniel0605 napisał: Nie mogę zrobić pełnego Ato Scan ponieważ VCDS nie może się połączyć z Gatewey W B7 nie ma sterownika Gateway. Zegary pełnią funkcję Gateway można by to tak nazwać.
Daniel0605 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Opublikowano 21 Lipca 2022 Ok później postaram się wrzucić Scan
Muskel1 Opublikowano 21 Lipca 2022 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autoscan w B7 wykonujesz wybierając po lewej stronie model i rocznik i klikasz na autoscan.
Daniel0605 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Opublikowano 21 Lipca 2022 Witam poniżej wrzucam AutoSkan Log-WAUZZZ8E67A217958-317430km.txt
Muskel1 Opublikowano 21 Lipca 2022 Opublikowano 21 Lipca 2022 Albo przepustnica albo okablowanie do niej do sprawdzenia. Na rysunku nr. 12.
Daniel0605 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Opublikowano 21 Lipca 2022 Ok przewody wydają się w porządku a jak sprawdzić przepustnice?
Muskel1 Opublikowano 21 Lipca 2022 Opublikowano 21 Lipca 2022 (edytowane) Okablowanie i przepustnice musisz sprawdzić pod kątem elektrycznym a nie wizualnym. Zmierz miernikiem na 4-ro pinowej wtyczce przepustnicy między pinem nr. 1 i nr. 2 napięcie. Przy włączonym zapłonie powinno pokazać napięcie akumulatora. Poza tym możesz za pomocą VCDS w testach elementów wykonawczych, w sterowniku silnika uruchomić test przepustnicy (klapka powinna się poruszać w krańcowe położenia). Edytowane 21 Lipca 2022 przez Muskel1
Daniel0605 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Opublikowano 21 Lipca 2022 Ok dzięki za info jutro sprawdzę
Daniel0605 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Opublikowano 21 Lipca 2022 Jeszcze jedno pytanko czy uszkodzona przepustnica może mieć coś wspólnego z automatycznym wypalaniem się dpf?
Daniel0605 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Opublikowano 21 Lipca 2022 To znaczy że czasami zapala mi się awaryjna procedura wypalania dpf,zapala się kontrolka dpf i po przejechaniu na 4 biegu z obrotami 2,500 obrotów jakieś 10 km.gasnie i mam spokój na jakiś czas
Daniel0605 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Opublikowano 21 Lipca 2022 A powinien się wypalić z automatu po zapełnieniu 40% więc pomyślałem że to może być spowodowane nieszczelniscia przepustnicy?
Muskel1 Opublikowano 21 Lipca 2022 Opublikowano 21 Lipca 2022 Zgodnie z autoscanem masz przebieg 317 kkm, jeżeli jest to realny przebieg i pierwszy nieczyszczony jeszcze dpf, to możliwe, że dpf jest już zapełniony i nadaje się do wymiany/czyszczenia. Odczytaj jaką masz wartość popiołu olejowego.
Daniel0605 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Opublikowano 21 Lipca 2022 Dpf jest po wymianie ma przejechane jakieś 50000
Muskel1 Opublikowano 21 Lipca 2022 Opublikowano 21 Lipca 2022 Po wymianie na co? Na zamiennik? Jaka jest wartość popiołu i wartość różnicy ciśnień?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się