Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Które sprężyny Eibach Pro-Kit kupić?


SZALONY_DZIK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie. Mam Bilstein b8 na h&r -45mm i chciałbym zmienić na eibach pro kit. Na stronie eibacha, jak i Intercars, są zestawy które pasują do 1.8t nie wiem który kupić.

Do 1.8t pójdą sprężyny chyba z mniejszym obciążeniem na oś?

Pomóżcie wybrać proszę.

Na stronie eibacha są 2 różne zestawy pasujące do 1.8t.

Pacjent to b6 1.8 t avant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek sprawdź co masz napisane na tabliczce znamionowej pod maską na kielichu. Tam są podane naciski na oś. Od tego się zaczyna zakup sprężyn :)

 

Nawet Eibach ładnie opisał jak to ogarnąć na swoim blogu 

EIBACH.PL

Wszystkie niezbędne informacje, które będą pomocne w doborze właściwego produktu do Twojego samochodu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, ciekawie piszą .....

mam zdjęcie.

Nie przekraczam kilogramami ani jednego ani drugiego zestawu sprężyn. Więc które mam kupić? 

IMG_20220801_183757.jpg

 

image.png.af97feacb091902c44850d49c72fed2b.png

 

 

image.png.50efe3890461d82da5074c66ba738323.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc eibach doradził i rekomenduje, że powinna być wersja z obciążeniem na oś przednia 1090 kg . Zamówienie poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, SZALONY_DZIK napisał:

Więc eibach doradził i rekomenduje, że powinna być wersja z obciążeniem na oś przednia 1090 kg . Zamówienie poszło.

Dla potomnych Daj znać po montażu jak to wszystko wyszło , amorki zostawiasz te które masz czy też zmieniasz ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaję przy Bilstein bo.Nie ma problemu wrzucę fotkę przed i po.

Edytowane przez SZALONY_DZIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ,w zakrętach itp to jak wyścigówka trzyma się auto, na sprężynach -45 mam zero przechyłu.Amor jest twardy to napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, SZALONY_DZIK napisał:

Tak ,w zakrętach itp to jak wyścigówka trzyma się auto, na sprężynach -45 mam zero przechyłu.Amor jest twardy to napewno.

Wiesz może czym różni się B8 od B6 ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalistą nie jestem ale b8 ma krótszy skok o 2 cm i do niego sprężyny obniżające najlepiej, a o b6 za dużo nie wiem,wiem że seryjne sprężyny do niego chyba podchodzą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...