orzelspc Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Witam 3 dni przeglądam fora i rózne rozwiązania czytałem. Na zimnym silniku zawsze jest brak wzbudzenia. Na rozgrzanym raz jest raz nie ma. Problem zaczął się po regeneracji alternatora. Regenerowałem z powodu zużycia sprzęgiełka. Nie reklamowałem regeneracji bo alternator został spowrotem zamontowany w niedzielę i wracałem do domu. Śmigam tak cały rok i chcę się z tym uporać. Bez wyciągania alternatora zdemontowalem regulator wyczyściłem wszystko contaktem do elektryki i dalej to samo. Prosił bym o jakieś rady podpowiedzi. Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Opublikowano 6 Sierpnia 2022 (edytowane) Sterownik silnika może mieć zimne luty. Uzupełnij poprawnie profil, bo z pewnością nie masz silnika 1,2 TFSI Edytowane 6 Sierpnia 2022 przez Muskel1
orzelspc Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2022 (edytowane) Zmierzyłem napięcia Akumulator 12.48V Włączony zapłon: Aku klema "-" i zacisk alternatora D+ = 1.07V Uruchomiony silnik przed przegazowaniem: Aku klema "-" i zacisk alternatora D+ = 1.09V Po przegazowaniu zerowa różnica potencjałów Akumulator po przegazowaniu 14.4V. Odnośnie sterownika silnika i zimnych lutów: przed regeneracją wszystko działało. Zaraz po zamontowaniu alternatora po regeneracji pokazał się babol. Edytowane 6 Sierpnia 2022 przez orzelspc
Muskel1 Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Opublikowano 6 Sierpnia 2022 To wywal ten altornator i wstaw nowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się