orzelspc 0 Posted August 6 Share Posted August 6 Witam 3 dni przeglądam fora i rózne rozwiązania czytałem. Na zimnym silniku zawsze jest brak wzbudzenia. Na rozgrzanym raz jest raz nie ma. Problem zaczął się po regeneracji alternatora. Regenerowałem z powodu zużycia sprzęgiełka. Nie reklamowałem regeneracji bo alternator został spowrotem zamontowany w niedzielę i wracałem do domu. Śmigam tak cały rok i chcę się z tym uporać. Bez wyciągania alternatora zdemontowalem regulator wyczyściłem wszystko contaktem do elektryki i dalej to samo. Prosił bym o jakieś rady podpowiedzi. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1,092 Posted August 6 Share Posted August 6 (edited) Sterownik silnika może mieć zimne luty. Uzupełnij poprawnie profil, bo z pewnością nie masz silnika 1,2 TFSI Edited August 6 by Muskel1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
orzelspc 0 Posted August 6 Author Share Posted August 6 (edited) Zmierzyłem napięcia Akumulator 12.48V Włączony zapłon: Aku klema "-" i zacisk alternatora D+ = 1.07V Uruchomiony silnik przed przegazowaniem: Aku klema "-" i zacisk alternatora D+ = 1.09V Po przegazowaniu zerowa różnica potencjałów Akumulator po przegazowaniu 14.4V. Odnośnie sterownika silnika i zimnych lutów: przed regeneracją wszystko działało. Zaraz po zamontowaniu alternatora po regeneracji pokazał się babol. Edited August 6 by orzelspc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1,092 Posted August 6 Share Posted August 6 To wywal ten altornator i wstaw nowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now