Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uciekający płyn wspomagania kierownicy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

dwa dni temu podczas zwykłej jazdy usłyszałem jakby wycie, przejechałem ze 300-400 m i nagle okazało się, że wspomaganie kierownicy nie działa. Kierownica ciężko chodzi i pompa wyje niemiłosiernie przy próbie jakiegokolwiek skrętu.

Zaglądam do zbiorniczka - nie ma prawie płynu. Zalałem nowym jak na zdjęciu, mała rundka i znowu połowę zbiorniczka ubyło.

Auto postało 2 dni i płyn prawie całkowicie wyciekł. Zacząłem sprawdzać po kolei gdzie był wyciek i tak trafiłem na maglownicę. Cała upierniczona jakimś syfem, mokra od płynu więc wytarłem ile mogłem, zalałem trochę płynu, ustawiłem auto na kartonach (zemsta za Hankę Mostowiak) i kręciłem kierownicą na na fulla to w jedną to w drugą stronę. Pojawiło się trochę płynu jak na fotce.

Pierwsze pytanie brzmi, czy przy 1 powinna być wkręcona jakaś śruba (jest gwint), wydaje mi się, że właśnie tamtędy ubywa płyn.

Drugie pytanie brzmi, czy jeśli płyn ubywa tymi metalowymi rurkami (2), które de facto są już pokorodowane to czy można je kupić bez konieczności zakupu całego magla?

 

Miesiąc temu wymieniałem płyn od wspomagania, może zły płyn zalałem? Chociaż na korku od zbiorniczka jest napisane, żeby lać mineralny...

Ktoś coś podpowie?

 

febi.jpg

1.jpg

2.jpg

Opublikowano

Przewody przekładni kupisz na allegro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...