Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulator ciśnienia pompy paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, czy jest ktoś w stanie podać nr OEM regulatora?

 

Ewentualnie jakiego producenta proponujecie jako zamiennik?

 

Dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano

Tylko ori dobrany po VINie.

Opublikowano
22 godziny temu, Muskel1 napisał:

Tylko ori dobrany po VINie.

WAUZZZ8K7FA051681

Opublikowano (edytowane)
49 minut temu, Rafał90 napisał:

WAUZZZ8K7FA051681

Ale po co mi Twój VIN? Nie prowadzę sprzedaży części. Zamów w ASO po VINie, to miałem na myśli. O ile sprzedają same regulatory. :wink:

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

 

zawór 04L130764D - 1390zł, jakby co to czujnik 04L906054E - 235zł

 

2022-08-12 08_48_19-Window.png

Opublikowano
6 minut temu, _małyTM_ napisał:

 

zawór 04L130764D - 1390zł, jakby co to czujnik 04L906054E - 235zł

 

2022-08-12 08_48_19-Window.png

Ale to jest zawór regulujący ciśnienie w rail siedzący na szynie. Może coś źle zrozumiałem, ale wydaje mi się, że chodzi o zawór dozujący paliwo siedzący na pompie HD?

Opublikowano
18 minut temu, Muskel1 napisał:

Ale to jest zawór regulujący ciśnienie w rail siedzący na szynie. Może coś źle zrozumiałem, ale wydaje mi się, że chodzi o zawór dozujący paliwo siedzący na pompie HD?

haha, widzisz masz rację...jakoś umknął mi nagłówek:facepalm:

 

...ale jeśli faktycznie w pompie walnięty to...chyba będzie 1os która o to pyta

"zawsze" pada na listwie czujnik albo zawór ;)

Opublikowano
1 godzinę temu, Muskel1 napisał:

Ale po co mi Twój VIN? Nie prowadzę sprzedaży części. Zamów w ASO po VINie, to miałem na myśli. O ile sprzedają same regulatory. :wink:

:facepalm:Ok. Myślałem, że może podasz mi numer części :)

Opublikowano
22 minuty temu, Rafał90 napisał:

:facepalm:Ok. Myślałem, że może podasz mi numer części :)

Chętnie bym podał ale nie mam takiej możliwości. Wyjaśnij proszę o jaką część konkretnie Ci chodzi. O zawór regulacyjny siedzący na szynie rail czy o zawór dozujący siedzący na pompie? 

Opublikowano
3 minuty temu, Muskel1 napisał:

Chętnie bym podał ale nie mam takiej możliwości. Wyjaśnij proszę o jaką część konkretnie Ci chodzi. O zawór regulacyjny siedzący na szynie rail czy o zawór dozujący siedzący na pompie? 

Mam problem z błędem P0087, który objawia się tym, że po przekroczeniu np na 3 biegu 2,5 tyś obrotów wywala błąd świec żarowych. Spadek obrotów do 2 tyś i biały dym z tyłu. Wymieniłem filtr paliwa i pojechałem na test. Oczywiście powtórka z rozrywki ale tym razem dym był niebieski i przy dodawaniu gazu coś stukało. Na forum wyczytałem, że przy podobnych objawach był problem właśnie w tym regulatorem.

Opublikowano (edytowane)

Chodzi o zawór regulacji cićnienia na szynie rail, czyl ten zawór regulacji ciśnienia, który kolega wyżej podał. Wątpię żeby to ten zawór regulacji ciśnienia był winny. W stanie spoczynku jest on zamknięty, dopiero gdy ciśnienie w rail urośnie powyżej wymaganego zawór ten otwiera się i upuszcza paliwo/ciśnienie. Gdyby był zepsuty to miałbyś raczej za wysokie ciśnienie a nie za niskie. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
42 minuty temu, Muskel1 napisał:

Chodzi o zawór regulacji cićnienia na szynie rail, czyl ten zawór regulacji ciśnienia, który kolega wyżej podał. Wątpię żeby to ten zawór regulacji ciśnienia był winny. W stanie spoczynku jest on zamknięty, dopiero gdy ciśnienie w rail urośnie powyżej wymaganego zawór ten otwiera się i upuszcza paliwo/ciśnienie. Gdyby był zepsuty to miałbyś raczej za wysokie ciśnienie a nie za niskie. 

Kurcze, to gdzie teraz szukać przyczyny? Jak może być powód niskiego cisnienia?:facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Pompa HD nie dostaje wystarczająco dużo paliwa (np.zaphany filtr paliwa, lub uszkodzona pompa w baku), albo pompa HD nie jest w stanie wygenerować wysokiego ciśnienia.  Lejące injektory też mogą być jedną z przyczyn. Może być także błędne wskazanie czujnika wysokiego ciśnienia paliwa.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
7 minut temu, Muskel1 napisał:

Pompa HD nie dostaje wystarczająco dużo paliwa (np.zaphany filtr paliwa, lub uszkodzona pompa w baku), albo pompa HD nie jest w stanie wygenerować wysokiego ciśnienia.  Lejące injektory też mogą być jedną z przyczyn.

Filtr paliwa był wymieniany na nowy Bosch, co do wtryskiwaczy spróbuję sprawdzić przez VCDS (gdzie tego szukać :facepalm:) a pompa HD to chodzi o tą w baku?

Opublikowano

Pompa HD to pompa wysokiego ciśnienia. Injektory miżna tylko na maszynie do tego przeznaczonej poprawnie sprawdzić. Nawet filtr Boscha może być kijowy. Wstaw ori i sprawdź czy problem zniknie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
23 minuty temu, Muskel1 napisał:

Pompa HD to pompa wysokiego ciśnienia. Injektory miżna tylko na maszynie do tego przeznaczonej poprawnie sprawdzić. Nawet filtr Boscha może być kijowy. Wstaw ori i sprawdź czy problem zniknie.

Jak zweryfikować poprawność działania pompy wysokiego ciśnienia? Znasz może numer oem filtra paliwa?

Opublikowano

Poprawnie tylko na urządzeniu pomiarowym przeznaczonym do tego celu. 

Nr. filtra nie mam ale kolega @_małyTM_ może Ci wyszuka.

 

Znalezienie przyczynu nie jest proste i musisz wykluczać poszczególne elementy układu wtryskowego, zaczynając i wymieniając od najprostszych i najtańszych jak np. filtr paliwa, czujnik wysokiego ciśnienia paliwa, zawór regulacyjny (chociaż tutaj wątpię ale kto wie). Następnie do sprawdzenia wydajność pompy w baku itd.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...