Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozpoznanie urwanych kabli prawe nadkole


rada484

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kupiłem rozbite audi i wiszą z prawej strony nadkola takie urwane kable szare-popielate. Wie z Państwa może ktoś od czego to są i jakiej wtyczki szukać?

298761033_1472868253134894_8152902241316442128_n.jpg

298701466_565686771996228_3093467985474043463_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić dokąd prowadzi drugi koniec wiązki. Na każdej wiązce znajduje się naklejka z nr. części. Musisz kupić taką samą wiązkę i ją wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Muskel1 napisał:

Musisz sprawdzić dokąd prowadzi drugi koniec wiązki. Na każdej wiązce znajduje się naklejka z nr. części. Musisz kupić taką samą wiązkę i ją wymienić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie ma końcówki tych kabli bo rozbita jest lampa i zderzak z prawej strony. Przy holowaniu się przetarły pewnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednej końcówki nie masz. Drugi koniec prowadzi do wewnątrz auta i  tam musisz szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem że są to parktroniki.. tylko że wszystkie są takie same kolory - 6 sztuk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, rada484 napisał:

Doszedłem że są to parktroniki.. tylko że wszystkie są takie same kolory - 6 sztuk

nie wiem jak jest w B8, ale mogą to być cztery przewody sygnałowe do każdego z czujników + jeden przewód masa + jeden przewód zasilanie - trzeba się dostać do wnętrza auta i szukać

Edytowane przez Lukasz_mk2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w b8, czy przypadkiem jak pdc łapie błąd to go rozłącza od zasilania czy nie. Ale jeśli nie to:

- włącz zapłon

1. jedną końcówką miernika dotknij gdzieś punkt masowy, a drugą przyłóż pokolei do poszczególnych przewodów - jak któryś będzie dodatni to miernik pokaże napięcie

2. później zmień ustawienia miernika na badanie ciągłości obwodu i trzymając jedną końcówką miernika na punkcie masowym przeleć wszystkie przewody pomijając ten gdzie wcześniej wykryłeś napięcie. Przewód na którym będzie przejście będzie twoją masą do pdc. 

 

Niestety jeśli chodzi o kable sygnałowe to musisz popatrzeć do schematu, albo prowizorycznie założyć kostki od wszystkich czujników wraz z czujnikami i wypinać czujnik po czujniku, odczytując błędy na vcds'ie. - vcds będzie dawał informacje który czujnik jest obecnie odłączony (lewy, lewy-środkowy, prawy-środkowy, prawy)

 

 

 

Edytowane przez Lukasz_mk2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...