Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 by TGP


mlody_13

Rekomendowane odpowiedzi

Siema cześć witam po 7latach posiadania swojego cywilnego auta jakim jest typowy Małysz z 4 zerami na przodzie a 5 z kółkiem hyhyhy do jazdy na co dzień postanowiłem założyć temat i trochę wam przedstawić efekt swoich prac nad tym małym projektem, więc tak trochę historii i polania wody auto sprowadziłem osobiście z Niemczech 7 lat temu ze znikomym przebiegiem 95tyś km od pierwszej właścicielki niby wiele osób mówi że od kobiet aut się nie kupuję bo są bardziej zdezelowane niż ziemniaki po pladze stonki ale ten akurat egzemplarz był naprawdę zadbany lepiej niż usta karyny  (tak udało sie znaleźć ale wyszło trochę drożej niż w cebulandii), silnik to tzw tarłobocianów czyli popularny 1.9tdi pd o kodzie silnika avf (audi vs ford), reasumując to:

-silnik 1.9tdi 130km

-wewnętrzny sexline czyli czarny sufit kiera gała zmiany biegów itp

-zewnątrz z sline dali w fabryce tylko naklejki bogatosci sline na bocznych listwach

-kolor lz9w

-szyby niestety elektryka przód tył korbotronik

-zmieniarka cd(nawet działa i oddaje płyty jak trzeba)

-z rarytasów to chyba tyle

Teraz trochę modów które wyszły po drodze:

-program na 170km od ok 120tyś do 200tyś

-turbo brd

-fmic + orurowanie

-zmiana felg z oe 17 audi na bbs 17

-lampy depo + żarówki led philips

-przyciemnione szyby przód i tył

-grill plastry miodu

-otwieranie klapy bagażnika z kluczyka (tak na tych amortyzatorach z sprężynkami co umieją zęby wyprowadzić na spacer jak się niefartownie otworzy)

-pompki al

-wystrojenie + hamowania na 210km

-heble 320/288mm + stalowy oplot

-sprężyny h&r -35mm

-dp 3cale

-wydech reszta przelot 2.5cala

Z modów w trakcie

-pompki hf80 od PowerTdi -

-wałek świątek

-turbo GTB2263vklr od PowerTDI

-sprzęgło sachs performance (czeka już na montaż

-map sensor 4 bary

-wystrojenie auta na multimapie ok 300+

-dołożenie pełnego sexline zewnętrznego

-zmiana radia na rns-e + zmiana tunela

-dokładki maxtona

-dołożenie kolorowego fisa + tempomat

-alufelgi jr 18" ewenutalnie co ładnie siądzie

-oraz pewnie wiele innych drobiazgów

 

Kilka fotek na dole mojego daily

 

image0(1).jpeg

image1.jpeg

image2.jpeg

image3.jpeg

image4.jpeg

Edytowane przez mlody_13
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobisz z tego 300+ to te dyskietki nazwane tu  "heblami"  pójdą z dymem przy pierwszym konkretniejszym hamowaniu :kwasny:

Edytowane przez kamelus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, b6bymat napisał:

Zapowiada się ciekawie :naughty: ale 300+ w ośce... czy będziesz dokładał :quattro:?

Jest w planach tez wrzucenie zestawu z b7 quattro zobaczymy jak to w tej inwalidzie będzie jeździć przy tych 300hp na pewno to opiszę :D

Godzinę temu, kamelus_ napisał:

Jak zrobisz z tego 300+ to te dyskietki nazwane tu  "heblami"  pójdą z dymem przy pierwszym konkretniejszym hamowaniu :kwasny:

Jeśli nie wystarczą obecne 320/288 mam w zapasie dostępne zaciski od porsche więc będziemy wtedy myśleć ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamelus_ napisał:

Jak zrobisz z tego 300+ to te dyskietki nazwane tu  "heblami"  pójdą z dymem przy pierwszym konkretniejszym hamowaniu :kwasny:

Hamujemy masę a nie moc wozu :D

Jakie masz temperatury w dolocie przy tym coolerze? Sprawdzałeś? Jak sprawuje się to turbo z BRD? Wykres/logi zapodasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ivanek napisał:

Hamujemy masę a nie moc wozu :D
 

I tak i nie. Przy większej mocy szybciej nabierasz prędkości i częściej hamujesz nieraz z większych prędkości co przekłada się na skuteczność hamulca. Między dobrze doposarzonym Audi z najsłabszym motorem a np eSką nie ma przepaści w wadze a jednak producent daje znacznie większy hamulec. O czymś to świadczy. Zresztą VAG zawsze dobierał wielkość tarcz zależnie od mocy a nie masy w obrębie danego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Ivanek napisał:

Hamujemy masę a nie moc wozu :D

Jakie masz temperatury w dolocie przy tym coolerze? Sprawdzałeś? Jak sprawuje się to turbo z BRD? Wykres/logi zapodasz?

Na dniach jak poskładam wielowahacz, rozrząd+wałek i szklanki oraz zamontuje sprzęgło podrzucę ?Ogólnie jeśli ktoś zastanawia się nad wymiana/regeneracją turbiny polecam z góry wrzucać od razu brd wstaje bardzo podobie jak seria a może nawet lepiej oraz nie zdycha tak górą takie moje odczucie po przejechaniu na nim ok 100tys. Temp porównawczej między smic a poprzednim fmic oraz obecnym dokładnie podam jak wyjadę na drogę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...