Kodzi12 Opublikowano 5 Września 2022 Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) Cześć, auto mam po generalnym remoncie i ogólnie w sumie tylko turbo zostało stare, przy gruszy od turbo jednak coś było gracane ale mechanik powiedział, że gdy sprawdzał to luzów turbo nie miało. W pewnym momencie, po około 1300 km (nie licząc dotarcia) pojawił się check. Od zapalenia się checka, którym okazała się sonda lambda, podczas przyspieszania, a mniej więcej od 2.5k słyszeć zgrzyt, chrobotanie, coś w ten deseń z pod prawej strony maski, czyli w sumie od strony gdzie leży turbo. W załącznikach dołączam dwa nagrania, trzeba się jednak wsłuchać. Najbardziej tak naprawdę słyszeć z kabiny podczas jazdy. Mechanik mówi, że może jakiś wężyk ma nieszczelność ale nie wierzę w tą opcję. Co o tym myślicie? Silnik 2.0 TFSI 200 km BGB, rocznik 2005 signal-2022-09-01-17-51-13-306.mp4 Screenrecorder-2022-09-05-18-36-09-561(0).mp4 Edytowane 5 Września 2022 przez Kodzi12
Patrykbfb Opublikowano 5 Września 2022 Opublikowano 5 Września 2022 Błąd której sondy pierwszej czy tej za katalizatorem?
Kodzi12 Opublikowano 6 Września 2022 Autor Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) @PatrykbfbBłąd P0420, o ile dobrze pamiętam padła grzałka. Edytowane 6 Września 2022 przez Kodzi12
Patrykbfb Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 20 minut temu, Kodzi12 napisał: @PatrykbfbBłąd P0420, o ile dobrze pamiętam padła grzałka. Niska wydajność układu katalizatora. Czyli mógł oberwać się wkład kata i lata powodując takie dźwięki i sypiąc błędem. Lub klapka westgate lata i też będzie taki dzwiek. Z tej strony obstawialbym te dwie rzeczy. Wyjmij kata i zobacz.
Kodzi12 Opublikowano 6 Września 2022 Autor Opublikowano 6 Września 2022 (edytowane) Auto za niedługo właśnie trafi do mechanika, głównie żeby sprawdzić wg. Turbo to k04, więc bez wyjmowania, luzów nawet nie ma jak sprawdzić. Jeśli zaś chodzi o sam katalizator to myślę, że mało prawdopodobne. Nie było z nim żadnych problemów aż do padnięcia sondy. Edytowane 6 Września 2022 przez Kodzi12
Patrykbfb Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 34 minuty temu, Kodzi12 napisał: Auto za niedługo właśnie trafi do mechanika, głównie żeby sprawdzić wg. Turbo to k04, więc bez wyjmowania, luzów nawet nie ma jak sprawdzić. Jeśli zaś chodzi o sam katalizator to myślę, że mało prawdopodobne. Nie było z nim żadnych problemów aż do padnięcia sondy. To tylko wskazówki a sprawdzić musisz sam bądź mechanik.
Kodzi12 Opublikowano 21 Listopada 2022 Autor Opublikowano 21 Listopada 2022 Wracam tu po wymianie turbo na nowe. Turbo było czarne w środku, więc diagnoza zakładu zgrała się z przewidywaniami. Odma wymieniona, turbo po regeneracji wsadzone. No i po około 700 kilometrach słyszę ten sam dźwięk. A więc obstawiam i mam nadzieję, na katalizator.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się