punx93 Opublikowano 7 Września 2022 Opublikowano 7 Września 2022 Cześć wszystkim! Jakiś czas temu z pomocą forum odkryłem wodę w obudowie ECU. Wymieniłem zgnity przekaźnik 219 na nieoryginalny VEMO V10-71-0001, na drugi dzień wszystko się zaczęło... Od tamtej pory (nie wiem czy to zwykły zbieg okoliczności) silnik odpala za drugim razem, jak już odpali to przez kilka sekund nie moze wejść na obroty. Potem jest już wszystko w porządku zarówno na benzynie i na gazie. Zmierzyłem ciśnienie na listwie wtryskowej. Po włączeniu zapłonu jest 0 bar, po odpaleniu 4 bary. LPG wyeleminowałem. Możliwe, że winowajcą jest nieoryginalny przekaźnik 219, który po przekręceniu na zapłon nie wysyła sygnału do pompy paliwa? Czy winy szukać raczej w uszkodzonym regulatorze filtra paliwa? Jak myślicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się