Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Check engine - P0171


tomojer0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wywala mi błąd P0171 - uboga mieszanka jak go skasuje to jest czasem spokój kilka dni a czasem potrafi kilka razy wyskoczyć w ciągu dnia. Pewnego dnia auto zaczęło głośniej chodzić ale nie miałem czasu zajrzeć od spodu ale podejrzewałem nieszczelność ukł. wydechowego na złączu elastycznym i tak też było i co ciekawe jeździłem tak miesiąc i przez ten czas ani razu błąd nie wyskoczył. Kiedy wspawałem nową plecionkę błąd wyskoczył już tego samego dnia. Czyli wychodzi na to że jak zrobiła się dziura w plecionce to błąd przestawał się pojawiać, a jak uszczelniłem wstawiając nowe złącze to znowu się pojawia. Ktoś może wie dlaczego tak jest ?

Edytowane przez tomojer0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logu zrób, będzie widać co i jak. Jak masz lpg to obstawiam złą regulację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

 

 

Logu zrób, będzie widać co i jak. Jak masz lpg to obstawiam złą regulację.

 

Tak mam LPG. A jak wcześniej było dobrze to mogło się przestawić coś że teraz jest źle  ? Jakiej grupy zrobić logi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, tomojer0 napisał:

Tak mam LPG. A jak wcześniej było dobrze to mogło się przestawić coś że teraz jest źle  ? Jakiej grupy zrobić logi ?

Logi zrób to wszystko będzie widać czy jest dobrze czy źle.

2+33 3+20 115+118 to na PB

plus 2+33 na LPG

Kasuj błędy przed logami nawet jak ich nie ma.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziurawa plecionka czy przerwana nic niema wspólnego do błędu ubogiej mieszanki tak jak pisze przem8 zrób logi i będzie widać co go boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2022 o 14:35, Kali 4444 napisał:

Dziurawa plecionka czy przerwana nic niema wspólnego do błędu ubogiej mieszanki tak jak pisze przem8 zrób logi i będzie widać co go boli.

Może i nie ma nic wspólnego ale w momencie gdy plecionka się rozszczelniła to od razu błąd przestał wyskakiwać przez miesiąc czasu nie wyskakiwał, a jak wymieniłem plecionkę to tego samego dnia błąd wyskoczył(nawet kilka razy dziennie potem już), ale zrobię logi dzięki?.

Edytowane przez tomojer0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne:

Grupy 002, 033 LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_65RWynR.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_74IYr.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_09lDOIL.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_mN1mU9.html

Edytowane przez tomojer0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu tylko do 4500 obr? Regulacja gazu to porażka. Zrób do odcinki 2+33+115 na pb po kasowaniu błędów to coś więcej będzie można powiedzieć ale najprawdopodobniej przepływka zaniża.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Czemu tylko do 4500 obr? Regulacja gazu to porażka. Zrób do odcinki 2+33+115 na pb po kasowaniu błędów to coś więcej będzie można powiedzieć ale najprawdopodobniej przepływka zaniża.

Zrobiłem jeszcze raz logi.

 

Grupy 002, 033, 115: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_kEnOBJ.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_463vKO3.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_7FbJU25.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_2o88Mf.html
Grupy 002, 033 LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_paOpR.html

Edytowane przez tomojer0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy, vagiem się nie da tylko manometrem. LPg do regulacji ale to jak ogarniesz pb, bo korekty słabe. Prócz tego sprawdź dv i szczelność dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, przem8 napisał:

Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy, vagiem się nie da tylko manometrem. LPg do regulacji ale to jak ogarniesz pb, bo korekty słabe. Prócz tego sprawdź dv i szczelność dolotu.

Dolot był wcześniej sprawdzany i był wymieniany ezektor i w sumie potem już był szczelny. DV nie pracuje. Membrana po wciśnięciu i zatkaniu cienkiego króćca spada na sam dół. Jutro założę nowy ori.  Gazownie oczywiście dam na regulację, ale czy ten zawór mógł się przyczynić do powstawania tego błędu ?  I czy auto mogło przez to więcej spalać bo od czasu jak wyskakiwać zaczął ten błąd to mam wrażenie że więcej pali zarówno gazu jak i benzyny.

Edytowane przez tomojer0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównie to masz spieprzone lpg i tyle w temacie. Ustawione w sam raz na uwalenie głowicy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...