Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chłodniczego audi a4b7 sedan 1.6mpi


SMK1.6

Rekomendowane odpowiedzi

WItam

Kupiłem z miesiąc temu audi a4b7 1.6 mpi . Zayważyłem po czasie że ubywa płyn chłodniczy . Co najlepiej sprawdzić pierwsze ? Na rozgrzanym silniku nie widziałem żeby ciecz bulgotała . Dodam ,chociaż nie wiem czy ma to coś wspólnego ale parują mi szyby w samochodzie . Wiem że jest teraz pogoda słaba często pada i to może przez wilgoć . Nie znam się dobrze na samochodach wiec prosze bez hejtu :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób test na uszczelkę pod głowicą. Jak przejdzie to może być jeszcze nieszczelność na pompie wody, ile płynu ubywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Langista napisał:

Zrób test na uszczelkę pod głowicą. Jak przejdzie to może być jeszcze nieszczelność na pompie wody, ile płynu ubywa?

Pompa wody została wymieniona jakos 1500 km temu bo jak wymieniałem wszystkie płyny to odrazu pompe wody wymieniałem bo mechanik mówił że byłą pęknięta . Dodam że jak ostanio jechałem włączyłem ogrzewanie i na moje 20 stopni to powinno lecieć ciepłe powietrze i tak też leciało ale w trasie jak juz jechałem zauważyłem że leci coraz zimniejsze niż na początku czy to moze być też związane coś z tym płynem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Rob@k napisał:

A nie żyć słodkawego zapachu w aucie? Może nagrzewnica podciekal. 

Właśnie na moje czuć taki słodkawy zapach nie wiem do czego to można opisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jakiej firmy była zakładana ta pompa wody? Nie masz mokro po bokach od tunelu? Nagrzewnica jest mniej więcej za klimatronikiem i czasami się potrafi rozszczelnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Langista napisał: