Pavelbyq Opublikowano 9 Października 2022 Opublikowano 9 Października 2022 (edytowane) Witam wszystkich. Dzis rano pojchalem jak zawsze do pracy i po zakonczeniu wracam do domu. Samochod odpalil dziwnie, zaczelo trzesc cala buda. jakims cudem dojechale do domu z kontrolkmi check engine i epc. Podlaczylem laptop i oto jaki log. Adres 01: Silnik (CL0MA-CDNC) Plik etykiet:| 06H-907-115-CAB.clb Oznaczenie elementu SW: 8K2 907 115 AJ HW: 8K2 907 115 D Komponent: 2.0l R4/4V TF H17 0002 Weryfikacja: E1H17--- CVN: F7BDB4B4 Kodowanie: 0104000C240F0160 Kod serwisu: WSC 55205 001 1048576 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K2907115AJ 001002 ROD: EV_ECM20AVS.rod VCID: 77FD5EDBCECD4D3174-8022 VINID: 9D196AAAA21B1D24401450451CABB8C6B9 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 5582 - Przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego ciś. oleju P164D 00 [032] - nieprawidłowe działanie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 2799 - Z1; przestawianie wałka rozrządu P0010 00 [032] - usterka Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 4063 - Cylinder 4 P0304 00 [237] - rozpoznane wypadanie zapłonów MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 103411 km Data: 2022.10.09 Czas: 18:05:14 Prędkość obrotowa silnika: 2620.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 80.0 % Prędkość pojazdu: 121 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 53 °C Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 13.570 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 7960 - Wyłączenie cylindra P130A 00 [036] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 103414 km Data: 2022.10.09 Czas: 18:10:50 Prędkość obrotowa silnika: 3063.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 38.4 % Prędkość pojazdu: 97 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 13.688 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 4051 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 00 [109] - - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 103411 km Data: 2022.10.09 Czas: 18:05:14 Prędkość obrotowa silnika: 2620.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 80.0 % Prędkość pojazdu: 121 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 53 °C Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 13.570 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Kody gotowości: 0000 0000 Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet:. AKP\8T0-907-468.clb Oznaczenie elementu SW: 8T0 907 468 AD HW: 8T0 907 468 K Komponent: GW-BEM 4CAN-M H09 0117 Weryfikacja: EC000056 Numer seryjny: 5600E10906806C Kodowanie: 00C303 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 03053A0B8215119158-8056 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 915 181 E HW: 8K0 915 181 E Komponent: J367-BDM H07 0170 Numer seryjny: 10031E9A170910 Znaleziono 1 błąd: 03041 - Zarządzanie energią aktywne 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 7 Częstość błędu: 4 Wew.licznik błędów: 219 Przebieg: 102999 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2022.09.22 Czas: 05:54:53 Ramka zamrożona: Bity binarnie: 10000 Napięcie: 12.20 V Zliczanie: 11 Pomozecie co to moze byc? Czy to nie przypdkiem swiece? przepraszam za brak polskich znakow ale nie mam na laptopie polskiego jezyka Edytowane 9 Października 2022 przez Pavelbyq
Pavelbyq Opublikowano 9 Października 2022 Autor Opublikowano 9 Października 2022 24 minuty temu, Muskel1 napisał: Łańcuch przeskoczył. Tylko jak kiedys mi przeskoczyl, to ciezko bylo odpalic audi .Krecilem sporo aby zatrybil i pozniej chodzil w miare rowno. Teraz na 3 garach
Pavelbyq Opublikowano 11 Października 2022 Autor Opublikowano 11 Października 2022 Co sie okazalo , padła cewka na 4 cylindrze. wszystko gra i huczy
Muskel1 Opublikowano 11 Października 2022 Opublikowano 11 Października 2022 Wykasuj błędy i zobacz, które powrócą, bo te dwa poniższe z walniętą cewką nie mają nic wspólnego. Wskazują one na wyciągnięty lub przeskoczony łańcuch. 5582 - Przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego ciś. oleju P164D 00 [032] - nieprawidłowe działanie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 2799 - Z1; przestawianie wałka rozrządu P0010 00 [032] - usterka Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Pavelbyq Opublikowano 12 Października 2022 Autor Opublikowano 12 Października 2022 W dniu 11.10.2022 o 19:21, Muskel1 napisał: Wykasuj błędy i zobacz, które powrócą, bo te dwa poniższe z walniętą cewką nie mają nic wspólnego. Wskazują one na wyciągnięty lub przeskoczony łańcuch. 5582 - Przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego ciś. oleju P164D 00 [032] - nieprawidłowe działanie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 2799 - Z1; przestawianie wałka rozrządu P0010 00 [032] - usterka Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów skaswałem. zaden nie powrocił
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się