Szczypior21 Opublikowano 25 Października 2022 Opublikowano 25 Października 2022 Witam, audi a4 b8 2.0 tfsi cncd 224km quattro s tronic 2013r ok 170tys km. Olej 5w30 castrol od wymiany 5 tys km. Ostatni raz poziom oleju sprawdzałem miesiąc temu na bagnecie tylko Max. Ostatnio podróżując samochodem zapalił się komunikat żeby dolać maksymalnie 1l oleju. Od sprawdzania poziomu oleju zrobiłem może 400-500km podróżując tylko w weekendy. Dolewając ten sam olej, dodałem go gdzieś z 500ml. Pytanie jest takie czy jest to możliwe, żeby tak o wciągło naglo 0,5l, gdzie w po lifcie już wada olejowa została poprawiona ?
przem8 Opublikowano 25 Października 2022 Opublikowano 25 Października 2022 Poliftowe tak samo mają tendencję do chlania oleju.
Szczypior21 Opublikowano 25 Października 2022 Autor Opublikowano 25 Października 2022 2 minuty temu, przem8 napisał: Poliftowe tak samo mają tendencję do chlania oleju. Tylko dla mnie dziwne jest to, ze jeszcze do nie dawno wszystko było ok, teraz zrobiłem 400/500 km i nagle 0,5l mniej.
przem8 Opublikowano 25 Października 2022 Opublikowano 25 Października 2022 Moze przyjrzyj się odmie i turbinie.
Szczypior21 Opublikowano 25 Października 2022 Autor Opublikowano 25 Października 2022 4 minuty temu, przem8 napisał: Moze przyjrzyj się odmie i turbinie. Tak będę musiał zrobić
DarekS4 Opublikowano 25 Października 2022 Opublikowano 25 Października 2022 A jak nie pomoże zrób ze dwie płukanki .... Lubi chwycić pierścień olejowy nawet jak nie ma wady .... BTW dalej będę upierać się że castrol to syf. 1
Szczypior21 Opublikowano 25 Października 2022 Autor Opublikowano 25 Października 2022 4 minuty temu, DarekS4 napisał: A jak nie pomoże zrób ze dwie płukanki .... Lubi chwycić pierścień olejowy nawet jak nie ma wady .... BTW dalej będę upierać się że castrol to syf. To jaki polecasz olej zamiast Castrola ? Zrobienie płukanki wypłucze nagar, który można by rzec służy tez jako uszczelniacz, po wypłukaniu nie będzie gorzej ?
DarekS4 Opublikowano 25 Października 2022 Opublikowano 25 Października 2022 Nagar potrafi zapiec pięrścień. Pasowanie pierścienia po coś jest i jego luz. ale ja się nie upieram że to to to tylko moja luźna aluzja. My lejemy tylko Liqui Moly
Szczypior21 Opublikowano 25 Października 2022 Autor Opublikowano 25 Października 2022 (edytowane) Godzinę temu, DarekS4 napisał: Nagar potrafi zapiec pięrścień. Pasowanie pierścienia po coś jest i jego luz. ale ja się nie upieram że to to to tylko moja luźna aluzja. My lejemy tylko Liqui Moly Jakie dokładnie lejesz Liqui Moly ? oraz jaki dokładnie stosujesz specyfik do płukanki. Jeszcze wracając do komentarza tego odnośnie tej odmy, jak zobaczyć najprościej czy ona jest uszkodzona lub zapchana. Jak zapchana to lepiej wyczyścić jak można czy nadal lepiej wymienić na nową ? Czy jak nie mam dwóch lewych rąk to będę sam to w stanie zrobić i ewentualnie na co zwrócić uwagę przy demontażu tej odmy, żeby nic nie popsuć. Jedyne co mi się kojarzy z objawami uszkodzonej-zatkanie odmy to szarpanie samochodem na wolnych obrotach, ale to tez stworzyłem osobny post jakiś czas temu na ten temat. Edytowane 25 Października 2022 przez Szczypior21
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się