JarekA4Avant Opublikowano 26 Października 2022 Opublikowano 26 Października 2022 Cześć wszystkim! Kupiłem okazyjnie samochód po kolizji z powodu zerwania paska rozrządu. Własnymi niemajsterskimi rękoma złożyłem wszystko do kupy i odpala i jeździ. Stresuje mnie jednak jego kultura pracy. Na wolnych obrotach trochę czuć jak co jakiś czas telepie lekko budą oraz dziwny zapach spalin. Kopa wydaje się ma dobrego, chodzi raczej normalnie. Czy mógłby ktoś zerknąć na logi i doradzić co mogę sprawdzić abym był spokojny? Albo jakie logi jeszcze diagnozować. Pytania: Synchronizacja wtrysków (Grupa 4 blok 2) jest ustawiona na -1 (norma -3 do +3) tak wyszło z ustawienia paska rozrządu na bolce. Czy regulować to bliżej zera jak samochód ładnie pali? Grupa 4 blok 2 - Start wtrysku - to mnie najbardziej niepokoi bo nie mieści się w normie (4.0BDTC - 2.0ADTC), mam 1.9 ZGMP. Czytałem że problemy z drganiem i spalinami mogą być przez to? Po naprawie przejechałem w trybie mieszanym (większość trasa) i spalił 6.5L ON Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_WpWyOg.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_15K9b.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_W513y.html Grupa 005: http://vaglogi.pl/log-005_8pr57SG.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_gftgv.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_eDd215.html Grupy 002, 008, 023: http://vaglogi.pl/log-023_002_008_3m5W9dD.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_90hgDF.html Grupa 051: http://vaglogi.pl/log-051_Ugj83.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się