Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubytki płynu chłodniczego


SMK1.6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio zakupiłem audi a4b7 1.6 mpi

zaowazylem ze ubywa płynu chłodniczego . Proszę o paradę co sprawdzić dodam ze nie znam się kompletnie na samochodach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod autem nie ma znaków po postoju? Auto nagrzewa się normalnie? Słychać bulgotanie na postoju jak już silnik się zagrzeje? Jaki przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaków żadnych ale może to przez plastikowa osłonę pod silnikiem ,auto nagrzewa się normalnie dość szybko łapie 90 stopni i nigdy się nie przegrzewało ,nie słychać bulgotani ale słuchać syk jak by ciśnienie uciekało gdzieś nie wiem jeszcze po zgaszeniu silnika słychać jak by coś strzelało z pod maski ale nie wiem czy to ma coś związanego z płynem ,przebieg 130tys 1.6 mpi z gazem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Langista napisał(a):

Pod autem nie ma znaków po postoju? Auto nagrzewa się normalnie? Słychać bulgotanie na postoju jak już silnik się zagrzeje? Jaki przebieg?

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiennik ciepła instalacji gazowej może puszczać, o ile on tam jest. Skoro nie ma plam pod autem to płyn może być tylko spalany, kiedy ostatnio serwis gazu był?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Langista napisał(a):

Wymiennik ciepła instalacji gazowej może puszczać, o ile on tam jest. Skoro nie ma plam pod autem to płyn może być tylko spalany, kiedy ostatnio serwis gazu był?

Nie ma takiej opcji bo ubytek płynu zauważyłem przed założeniem instalacji a i tak na instalacji przejechałem z 1 tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SMK1.6

 

Ile Ci tego płynu chłodniczego ubywa?