Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy przy kodowaniu sterownika abs


daniel06081991

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje pomocy , przełożyłem sterownik pompy abs  i mam problem z zakodowaniem , stare kodowanie nie wchodzi , nowe niby wchodzi ale wychodzą mi błędy,  martwią mnie 2: 01794 - nieprawidlowy vin w sterowniku , oraz skrzynia w sterowniku automatyczna zakodowana a ja mam manualna , również ten błąd, reszta to standardowo wywala abs ESP i hamulec. Jesteście w stanie mi pomóc jak poradzić sobie z zakodowaniem mojego vin oraz skrzyni  z automatu na manualna? 

A4 b8 2009r 100kw 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw musisz skopiować kodowanie ze starego sterownika (lub z wcześniejszego autoscanu jeżeli taki posiadasz.  Montujesz nowy, wchodzisz w sterownik abs, wchodzisz w dostęp upoważniony, wpisujesz kod 61378, następnie wchodzisz w długie kodowania i wklejasz kodowanie ze starego sterownika. Po tym zabiegu vin powinien się przyuczyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi przyjąć starego  kodowania, a wyskakuje mi nowe tzn z sterownika nowego 

Moje stare to 160500 , a nowe co się wyświetla to 080500. Dodatkowo jest błąd od tej skrzyni że wyświetla się mi że niezgadza się,  czuje ze sterownik od automatu,  a ja mam manualna. Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem to i nic nie dało,  wina leży w sterowniku , wymieniłem na stary i wszytko jest ok , ten zwrócę i zamówię inny i zobaczę co będzie,  jeśli nadal to samo będę szukał głębiej.  Dzięki za pomoc , na pewno w razie w chętnie skorzystam z twojej pomocy jeśli zechcesz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktywny TPMS jest przydatny. Auto Hold przy manualnej skrzyni biegów uważany jest za zbędny. Przydaje się moim zdaiem w sumie przy manualu w czasie ruszania na wzniesieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, daniel06081991 napisał(a):

Spróbuję jeszcze raz chodzby dla tego tpms, jeśli będzie kicha to odpuszczę ? Dzięki za poświęcony mi czas 

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem już drugi sterownik I zakodowalo się prawidłowo,  zatwierdziłem ciśnienie i jest ok . Więc powinno być ok.

A teraz pytanie czy po przekręceniu zapłonu przed zapaleniem powinna palić się kontrola żółta tmps?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...