max33r Opublikowano 22 Grudnia 2022 Opublikowano 22 Grudnia 2022 Cześć wszystkim, jakiś czas temu zmieniałem kpl filtrów i olej w moim 2.0TDI BPW, niestety przy zmianie filtra paliwa połamał mi się ten plastikowy zawór zwrotny, zauważyłem to dopiero po wymianie gdy odpaliłem samochód i zaczęło mi wtedy "sikać" mocno paliwem, zgasiłem auto, zdemontowałem połamany zawór, zamówiłem nowy zamiennik, kilka dni tak auto stało, założyłem nowy filtr paliwa oraz ten zawór zwrotny, ale od tamtej pory samochód ciężej pali, musi chwilę dłużej zakręcić, i jak złapie to aż telepnie silnikiem i przez moment słychać, dosłownie pół sekundy jakby nie chodził na wszystkie cylindry i zaraz wszystko wraca do normy, podczas jazdy wszystko ok, jedynie taki problem przy odpaleniu, mogło coś się stać jak odpaliłem auto na uszkodzonym zaworze zwrotnym? Może układ się zapowietrzył czy coś? Dodam że na vcds brak błędów, jak był mrozy -15 było gorzej, teraz jak jest w okolicach 0 odpala lepiej ale dalej jest ten problem. Wie ktoś co może być?
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2022 Opublikowano 22 Grudnia 2022 masz jeszcze ten uszkodzony zaworek? porównałeś strzałki na jego końcówkach oryginału który miałeś z zamiennikiem? miałem kiedyś podobną sytuację, szukałem zamiennika ale wszystkie, dosłownie wszystkie dostępne w necie miały inne kierunki na strzałkach, na kilka dni założyłem taki zamiennik ale przez długie kręcenie silnika rano zmuszony byłem zamówić w ASO oryginał, po wymianie jak ręką odjął.
max33r Opublikowano 22 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2022 Wiesz co muszę sprawdzić czy to nie wyrzuciłem, ale nie zauważyłem że strzałki coś się nie zgadzały. A znasz może oryginalny numer tego zaworu?
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2022 Opublikowano 22 Grudnia 2022 8 godzin temu, max33r napisał(a): Wiesz co muszę sprawdzić czy to nie wyrzuciłem, ale nie zauważyłem że strzałki coś się nie zgadzały. A znasz może oryginalny numer tego zaworu? nie znam numeru, to było ponad 2 lata temu a do ASO pojechałem i po nr VIN mi odnaleźli część.
FishBB Opublikowano 22 Grudnia 2022 Opublikowano 22 Grudnia 2022 Wg etki dla BPW- 1J0127247A Ja u siebie jak kupowałem zamiennik to tez miałem strzałkę w druga stronę (w stronę silnika), ale po prostu go obróciłem i tylko wyciąłem na gorze kawałek plastiku żeby zapinkę założyć.
max33r Opublikowano 22 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2022 To co, spróbować w drugą stronę na próbę go założyć?
OLIVER Opublikowano 22 Grudnia 2022 Opublikowano 22 Grudnia 2022 9 godzin temu, max33r napisał(a): A znasz może oryginalny numer tego zaworu? tu masz
max33r Opublikowano 22 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2022 Super dzięki, bo mam aktualnie założony zamiennik za 25zł, i chodzi tak jak w poście opisałem, a może spróbwać go odwrotnie założyć i zobaczyć wtedy jak będzie pracować?
OLIVER Opublikowano 23 Grudnia 2022 Opublikowano 23 Grudnia 2022 Zaworek ma być założony strzałką zgodnie z kierunkiem przepływu ON. Jak widzisz ja też mam nie ori i musiałem podciąć plastik by spinkę założyć ,ale w niczym to nie przeszkadza i działła prawidłowo
max33r Opublikowano 24 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2022 Ja u Siebie mam tak zamontowane, chyba dobrze mi się wydaje?
OLIVER Opublikowano 24 Grudnia 2022 Opublikowano 24 Grudnia 2022 (edytowane) A mi się wydaje że masz źle zamontowany Może inaczej strzałka na zaworku to kierunek ON do zbiornika z paliwem (czyli powrót do zbiornika z paliwem ) a u Ciebie chyba skierowana jest do pompy tamdem Czyż nie ? troche trudno mi powiedzieć bo fotka jest z bliska Edytowane 24 Grudnia 2022 przez OLIVER
max33r Opublikowano 24 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2022 Strzałka jest skierowana tak jakby to tyłu samochodu czyli w kierunku bagażnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się