BenBenedek Opublikowano 31 Grudnia 2022 Opublikowano 31 Grudnia 2022 Witam, mam problem z DPF. Zrobiłem remont silnika, pierścienie, głowica, odma, turbina, i regeneracja DPF. Po wszystkim okazało się, że jest problem z turbiną nie doładowuje. chwile tak jeździłem (mechanicy, diagnostyki itp), między czasie pokazała się kontrolka DPF. Wymieniłem turbinę, było już ok, natomiast dalej został DPF, błąd P2002, różnica ciśnień, wahała się między 20-45%, przy próbach wypalania spadało max do 18 % po czym rosła (czujnik różnicy ciśnień wymieniony) . Dodam, że po włożeniu zregenerowanego DPF, mechanik nie zrobił adaptacji. Teraz mam błąd P242F, miga spiralka, kontrolka DPF i check engine, nie da się go skasować, nie da się zrobić adaptacji, i nie chce się wypalić. Czy przez jeżdżenie na niedoładowującej turbinie, mógł się z powrotem zapchać ?
Pieterb Opublikowano 31 Grudnia 2022 Opublikowano 31 Grudnia 2022 (edytowane) Na pewno dużo większe zadymienie i sadzy będzie więcej więc.....dobrze mu to nie robi to pewne. Ale czy aż tak, tego nie wiem bo nigdy DPF nie miałem. Edytowane 31 Grudnia 2022 przez Pieterb
robson_s Opublikowano 1 Stycznia 2023 Opublikowano 1 Stycznia 2023 Chwilę to ile kilometrów? Może być źle wyczyszczony dpf, słabe wtryski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się