Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wtryskiwaczami/dymieniem/wysokimi spalaniem


Teshhh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

 

Ostatnio w a4 padł mi wtryskiwacz nr.4 (zaczął lać benzynę do cylindra dosyć obficie i wiadomo, dymu z wydechu pełno). Wymieniłem wtryskiwacz i uszczelki na pozostałych wytryskach, olej i filtr. Po przejechaniu ok. 100km zaczął wypadać zapłon na 1 cylindrze. Zdiagnozowałem wtryskiwacz nr.1 i go wymienilem (tym razem nie lał benzyny tylko prawdopodobnie źle złożyłem i wypaliło uszczelkę teflonową) oraz pompa wysokiego ciśnienia zaczęła głosno cykać po rozgrzaniu silnika (przed tą awaria tego nie było) więc wymieniłem też pompę wysokiego ciśnienia paliwa, ale nic to nie dało, pompa cyka dalej tak samo (jak odłacze wtyczkę od niej, to przestaje).

Po tych wymianach auto kopci na biało/siwo, tak jakby para wodna tylko, że po rozgrzaniu kopci dalej (wcześniej nie kopcił). Zauważyłem też wyższe zużycie paliwa. Jak przełączę się na zużycie chwilowe, to potrafi pokazywać 40l/100km na 2. biegu przy przyspieszaniu na <50% "gazu", na biegu jałowym zużycie chwilowe to 1.4l/h bez klimy. W vcds brak błędów. Nie bierze oleju ani płynu chłodniczego.

 

Silnik 1.8 cdhb 2009r., około pół roku temu usunięta wada olejowa (nowe tłoki, pierścienie, panewki, rozrząd etc.)

Edytowane przez Teshhh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem też log w vcds z krótkiej jazdy. Nie wiem czy informacje które zaznaczyłem coś będą mówić, ale wstawiam.

LOG-01-IDE00021_&10.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...