Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t Quattro Tył siedzi znacząco względem przodu


D4wek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, co może być przyczyną różnicy prześwitu tyłu z przodem? Miesiąc temu wymieniane amortyzatory i sprężyny gdyż sprężyny były pęknięte a amortyzatory po wciśnięciu nie wracały do góry. Myślałem że to było przyczyną lecz po wymianie nic się nie poprawiło. Jest to quattro więc nie ma standardowej belki z tyłu. Czy to przód jest za wysoko a tył jest dobry? Jaka może być przyczyna? Z tyłu wchodzą dwa palce, z przodu cała dłoń, auto znacząco skierowane przodem ku górze.

 

1759266178_tysiedzi.thumb.jpg.d95b2feba200b640f506ec55f304b250.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie prawidłowy zestaw kupiłeś... nie znam się na fachowym nazewnictwie ale były dwie wersje, standardowe i lekko obniżone czyli sportowe... - sam takiego obniżonego kiedyś miałem

 

Twój tył siedzi tak na oko jak w moim (byłym b5) przy sportowym zawieszeniu...

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że to nie ja kupowałem tylko mechanik i nie wiem co tam wsadził, czy da się jakoś to sprawdzić co mi zamontował? I które oznaczenie na nalepce w bagażniku powie mi jakie powinny być prawidłowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz dwie opcje rozkodowanie auta po win, aby się dowiedzieć jaki typ zawieszenia masz ori... druga opcja zakupienie amorków, sprężyn po winie...