Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana wtryskiwaczy - kodowanie


turborzeznik

Rekomendowane odpowiedzi

Dwa lata temu wymienilem jeden wtryskiwacz, niedlugo bede wymienial pozostale 5 wtryskiwaczy (nie bede sie bawil w szukanie ktory to tym razem), czy w benzyniaku trzeba je jakos kodowac? jakies adaptacje robic? czy tylko wymiana i sterownik sam sobie wszystko ustawi po kilkunastu kilometrach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, w takim razie pewnie niedlugo bede musial wymienic tez sondy, bo po ponad tygodniu od wymiany, na rozgrzanym silniku podczas postoju zuzywa 1.3L/h benzyny, gdzie powinno to byc w okolicach 0.8-0.7L/h chyba ze gdzies indziej nalezy szukac przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych silnikach prawidłowe zuzycie na wolnych obrotach i nagrzanym silniku jest 1.1l/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.03.2023 o 18:57, Dev napisał(a):

w tych silnikach prawidłowe zuzycie na wolnych obrotach i nagrzanym silniku jest 1.1l/h

I to jest info na 100% prawidłowe? Poprostu zdziwiło  mnie ze powymianie wtryskiwaczy ogólnie jest trochę wyższe zuzycie benzyny. Teraz przy tankowaniu policzę z przejechanych kilometrów i wlanych litrów paliwa. Różnica wynosi około 2L/100km czy wynika to z tego że stare wtryski nie były w stanie osiągnąć takiej wydajności? Dlatego zuzycie było mniejsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj widziałem 1.0 w CALA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dość tego osranego auta... wymieniłem wtryskiwacze, wszystko pięknie fajnie, zniknęły problemy z szarpaniem przy zmianie biegów i nierówną pracą silnika po odpaleniu, które miałem  odkąd pamiętam,  po tygodniu zaczęło śmierdzieć benzyna przy odpalaniu - pękła uszczelka na wtryskiwaczu, ten niebieski o-ring, silnik zalany benzyna. Wymieniłem tą uszczelkę, już nie cieknie, nie śmierdzi benzyna silnik suchy, za to znowu zaczęło telepać silnikiem przy odpaleniu, jalowe obroty są stabilne ale gdy chce utrzymać 1000rpm albo 1200rpm obojętnie albo 2000 to obroty falują. Błędów brak. Syf z tym fsi i tyle. Niepolecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim najechane już 270000km to samo co u ciebie, po odpaleniu na zimnym tak jakby wyrzuca zapłon i telepie silnikiem. Dzieje się już tak od 60tys km i nic sie nie dzieje. To jest taki silnik w którym lepiej nie grzebać, jak chodzi to niech tak zostanie ;) A mogłbyś sprecyzować o co chodzi z szarpaniem przy zmianie biegów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...