Audi1992pl 0 Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Witam, zmieniłem filtr paliwa w swoim audi złożyłem wszystko i popełniłem błąd nie zalewając nowego filtra i odpaliłem auto pochodziło z 2 minuty. Następnego dnia wykręciłem zawór na pompie cr aby sprawdzić czy są jakieś opiłki lecz było czysto. I po złożeniu zaworu auto już nie odpala. Miga kontrolka świec i nie odpala. Ktoś pomoże? błąd który pokazuje komputer to: p0087 za pomocą skanera załączyłem test pompy czyli tą w baku chodziła sobie z minutę i próbowałem odpalać ale nie chce zapalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Jaki filtr? Zamiennik czy oryginalny Audi? Filtr zamontowany poprawnie (kierunek przepływu)? Podłącz auto pod vcds lub vcp, wykonaj peły autoscan i go tu wrzuć a nie jakimiś skanerami. Jakie ciśnienie pokazuje na listwie przy próbie rozruchu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sowa80 0 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Panowie mam inny problem, wymieniałem filtr paliwa. Chciałem uruchomić zapłon, z przyzwyczajenia wcisnałem sprzegło i rozrusznik zaczał krecic. Nie wykonalem jeszcze procedury napełnienia filtra paliwa olejem napędowym. Ślinik po kilkunastu sekundach odpalił. Zastanawiam się jak negatywny to mogło mieć wpływ? Zawsze staram się dbać o wszystko, tutaj chwila nieuwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 nic mu nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sowa80 0 Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 Dzięki jestem spokojniejszy, bo coś czytałem kiedyś, że można tak zatrzeć elementy układu paliwowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 Można zatrzeć przy dłuższym rozruchu "na sucho" gdyż paliwo smaruje pompę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 (edytowane) wlej mu na cały zbiornik paliwa litr jakiejś oliwy do dwutakta, Stihla i innej Husqvarny Edytowane 11 Marca 2023 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sowa80 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 W dniu 10.03.2023 o 09:51, Muskel1 napisał(a): Można zatrzeć przy dłuższym rozruchu "na sucho" gdyż paliwo smaruje pompę. U mnie kręcił około 8 sekund. Mam nadzieję, że nic się nie stało. Przejechałem już od wtedy 15tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się