Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozładowany akumulator, brak wkładki przy klamce kierowcy


Mateusz-B6

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam nietypową sytuację, auto kilka miesięcy i padł akumulator, a co za tym idzie rozkodowały się kluczyki, więc podłączenie drugiego akumulatora pod żarówkę nic nie daje. Klamka kierowcy nie ma wkładki zamka, jest identyczna jak po stronie pasażera, najprawdopodobniej ktoś przełożył z anglika?

Pociągnięcie za klamkę sznurkiem po odchyleniu drzwi chyba w A4 B6 nie zadziała jeśli nie zostanie ono wcześniej otwarte pilotem? Tak samo przycisk na drzwiach kierowcy do zamka centralnego bez kluczyka w stacyjce również nie zadziała?

Jest jakiś sposób żeby wejść do auta bez wybijania szyby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Muskel1 napisał(a):

Podanie napięcia od spodu na rozrusznik.

Możesz rozwinąć? Po każdym rozładowaniu akumulatora piloty trzeba kodować na nowo, podanie prądu nic nie da jeśli nie będę w środku auta by je zakodować. Podłączyłem zewnętrzny akumulator do kostki halogenu bo była najbliżej i wszystkie lampki w środku auta się zaświeciły, ale piloty są rozkodowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu rozwijać?

Masę do masy, plus do plusa.

Jak podasz napięcie próbujesz otworzyć pilotem. Nie koniecznie piloty utraciły kodowania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Muskel1 napisał(a):

Co tu rozwijać?

Masę do masy, plus do plusa.

Jak podasz napięcie próbujesz otworzyć pilotem. Nie koniecznie piloty utraciły kodowania.

 

Jaka jest różnica między podaniem napięcia na rozrusznik a na żarówkę halogenu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rozrusznika podajesz bezpośrednio na zacisk 30. Podając na żarówkę halogenu podajesz tylko na 1 pin MCE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Z rozrusznika podajesz bezpośrednio na zacisk 30. Podając na żarówkę halogenu podajesz tylko na 1 pin MCE.

Teraz ma to sens, dzięki, sprawdzę i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze druga opcja

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mateusz-B6 napisał(a):

Klamka kierowcy nie ma wkładki zamka, jest identyczna jak po stronie pasażera, najprawdopodobniej

jak nie masz wkładki w drzwiach kierowcy to masz jeszcze opcję przez bagażnik... tam również jest wkładka... mam nadzieję że @Muskel1 wybaczy że znów coś napisałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, sahipp napisał(a):

jak nie masz wkładki w drzwiach kierowcy to masz jeszcze opcję przez bagażnik... tam również jest wkładka... mam nadzieję że @Muskel1 wybaczy że znów coś napisałem :wink:

W bagażniku również nie mam wkładki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to stwarza się pewien problem.... b6 ma podwójne ryglowanie zamków więc od środka też nie otworzysz żadnym przyciskiem.... ale samo rozładowanie aku nie powinno spowodować rozkodowania pilotów...

 

jedyne co to na sama maskę jest patent, aby otworzyć...

 

 

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli po podłączeniu się prądem pod rozrusznik pilot się okaże rozkodowany, to kojarzycie czy jest możliwość otworzyć auto przyciskiem na drzwiach kierowcy widocznym na zdjęciu poniżej? Czy wymaga on zapłonu tak jak np szyby elektryczne?
Wydaje mi się że przynajmniej kilka razy kodowałem kluczyki, a tylko raz wymieniałem w nich baterię, co zwiastuje, że były rozkodowywane po tym jak aku padało, a kilka razy mi padło jak auto stało rozebrane w garażu i zostawiłem otwarte drzwi i lampki w środku się świeciły.
 

image.png.430ff92e53230e378638e33e0cc35e5f.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mateusz-B6 napisał(a):

A jeśli po podłączeniu się prądem pod rozrusznik pilot się okaże rozkodowany, to kojarzycie czy jest możliwość otworzyć auto przyciskiem na drzwiach kierowcy widocznym na zdjęciu poniżej? Czy wymaga on zapłonu tak jak np szyby elektryczne?
Wydaje mi się że przynajmniej kilka razy kodowałem kluczyki, a tylko raz wymieniałem w nich baterię, co zwiastuje, że były rozkodowywane po tym jak aku padało, a kilka razy mi padło jak auto stało rozebrane w garażu i zostawiłem otwarte drzwi i lampki w środku się świeciły.

ja kiedyś eksperymentowałem gdy podwójne ryglowanie to była nowość dla mnie.... efekt taki że gdy zamkniesz auto to nawet gdybyś teleportował się jak James T. Kirk ze star treka do środka auta to bez użycia klucza nie jesteś w stanie otworzyć auta...

 

Gdzieś na YT oglądałem jak facetowi popsuł się zamek w pozycji zamkniętej i po mimo że auto miał otwarte to aby otworzyć drzwi z uszkodzonym zamkiem to rwał tapicerkę na zamkniętych drzwiach....

 

Jak wspomniałem wcześniej, jest patent na otwarcie maski... Tylko nie wiem w czym by to mogło pomóc aby dostać się do środka auta...

 

 

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończyło się na wybiciu szyby bocznej. Piloty po podładowaniu akumulatora były rozkodowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mateusz-B6 napisał(a):

Skończyło się na wybiciu szyby bocznej. Piloty po podładowaniu akumulatora były rozkodowane.

weź sobie czym prędzej ogarnij te wkładki, bo czasem trzeba fizycznie otworzyć auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...