FabianB 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 (edytowane) Jak w temacie wracam z roboty i w połowie drogi mrugnęła mi ze 2 razy ta kontrolka po czym zaświeciła się na 2 sek i zgasła, mrugnęła jeszcze raz i do końca jazdy było już okej. Rano było w porządku w sumie auto eksploatuje codziennie już od kilku lat i dziś pierwszy raz taka sytuacja. Akumulator ma już trochę wiosen również, ale pali jeszcze na nim dobrze nawet w zimie dawał rady. Dziś natomiast jest duża wilgoć i deszczowo po powrocie i podniesieniu maski obok minusa klemy było coś tam trochę mokro... Zmierzyłem jeszcze na biegu jałowym ładowanie akumulatora to trzyma równo w przedziale 13.84/13.9V. Miał ktoś kiedyś podobną taką sytuację? Alternator zaczyna pokazywać już kopyto? Edytowane 17 Kwietnia 2023 przez FabianB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Raczej szczotki się kończą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elhape 12 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Albo pasek się kończy i czasami uślizguje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FabianB 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Od tego czasu narazie jest okej - więc chybaa pozostaje nadal jeździć i obserwować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się