Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwany gwint sanek przednich w podłużnicy/podłodze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. 

Od 2 tygodni zaczęło się stukanie i diagnozowanie, Audi przeszła ścieżkę diagnostyczną i niby wszystko ok, więc sam z kanału zacząłem szukać przyczyny tych stuków. Padł pomysł na poluzowane sanki, grzechotka w rękę i lewa strona sztywno dokręcona a prawa o zgrozo kręci się i niestety nie dokręca, wykręciłem więc śrubę całkowicie i śruba cała a niestety na śrubie strzępy gwintu z podłużnicy. Rozbebeszyłem już wnętrze, zlokalizowałem już miejsce do cięcia jednak mam pewne obawy. Raczej nie jest to jak w 80 tkach że jest płytka/kostka z gwintem na wcisk w "ramce" w podłużnicy. 

Przerabiał ktoś taki problem w B6

Dodam że myślałem już o o gwintowaniu na m14 ale po opuszczeniu tylnej części sanek niestety nie podejdę gwintownikiem, opiera się to wszystko na podporze wału i tłumikach 

Edit: mechanik przegwintował na m14. 

Edytowane przez Johnym2
Opublikowano

W serwisówce jest zalecane helicoli w przypadku zerwania gwintu na śruby sanek.

Opublikowano

helicoil wytrzyma ciężar v6? Jak wygląda wtedy wytrzymałość takich wkładek? moment dokręcania zapewne mniejszy będzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...