Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc w odczytaniu błędu


Damian110

Rekomendowane odpowiedzi

Witam podpowie ktoś o co chodzi z tymi błędami na pierwszym zdjęciu jak znaleźć który sterownik nie jest zakodowany nie dodawałem nic do auta czyli o co chodzi ? , a drugi ciekawią mnie lampy czytając to oznacza ze lampy były z Anglika ? 

4A3355EF-1E75-4DE6-BFF0-5D8493F03275.jpeg

DED86E13-C08F-41F6-9EA5-2FCB99BC834F.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Wrzuć pełny autoscan a nie zdjęcia.

W sensie ? Jestem trochę zielony jeszcze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinasz vcds, wybierasz funkcję autoscan, wybierasz po lewej stronie Twój model (A4 B8) i startujesz autoscan. VCDS skanuje wszystkie sterowniki i gdy zakończy pokazuje Ci protokół diagnozy. Naciskasz po lewej stronie na zapisz i protokół diagnozy zostaje zapisany w wersji pliku tekstowego .txt. Ten zapisany plik wrzucasz tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Podpinasz vcds, wybierasz funkcję autoscan, wybierasz po lewej stronie Twój model (A4 B8) i startujesz autoscan. VCDS skanuje wszystkie sterowniki i gdy zakończy pokazuje Ci protokół diagnozy. Naciskasz po lewej stronie na zapisz i protokół diagnozy zostaje zapisany w wersji pliku tekstowego .txt. Ten zapisany plik wrzucasz tutaj.

Dzięki zaraz się za to biorę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

02988 - Przełączanie z ruchu lewostronnego na prawostronny aktywne - bawiłeś się ustawieniami w MMI i uruchomiłeś tryb turystyczny. Wyłącz go to błąd zniknie.

 

03286 - Czujnik dotknięcia zewnętrznej klamki przednich prawych drzwi - czujnik keyless w klamce pasażera do wymiany.

 

00193 - Czujnik dotknięcia klamki zewnętrznej drzwi tylnych prawych - to samo w tylnej lewej klamce.

 

01042 - Sterownik niezakodowany - zakoduj poprawnie w sterowniku 07