Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie na zimnym, czasem dluzsze odpalanie na cieplym.


kharo

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

 

Jak w tytule, generalnie w aucie przed tym faktem niedawno wymienione cewki na Beru i świece na NGK. Auto po odpaleniu na zimnym kreci bardzo szybko i dobrze odpala ale potem zdarza mu sie podszarpywac, jak juz sie troche nagrzeje dosłownie 1km jazdy problem znika. Czasem po zgaszeniu samochodu i odpaleniu jeszcze ciepłego po kilku godzinach postoju tak jak by dłuzej kręcił. Blędy jakie dziś wyczytałem poniżej, generalnie nie ma drugiej sondy i pompy SAI ale to sie podziało 2 lata temu przy okazji chipa. Myslalem nad przekaznikiem pompy paliwa no ale nie wiem który to, pod ECU jest sucho i sa 2 przekazniki jeden 373, drugi 614. Bezpiecznik pompy paliwa jest ok w skrzynce bezpiecznikow.

 

17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground
        P1225 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground
        P1227 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground
        P1228 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground
        P1226 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
        P1425 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
        P1435 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
        P1421 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground
        P1289 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kharo napisał(a):

17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground
        P1225 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground
        P1227 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground
        P1228 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground
        P1226 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
        P1425 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
        P1435 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
        P1421 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground
        P1289 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Wszystko ma zasilanie po przekaźniku pompy paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, wytargalem ten przekaznik wyglada brzydko w sensie taki przegrzany i te styki to krotko mowiac nowe nie sa :). Szukac uzywki czy jest jaksi zamiennik godny uwagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...