Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t bex sprawdzenie logów


Black500
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Łukasz13,

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

mam samochód od niedawna, w sumie żadnych błędów nie wywala wszystko chodzi ok ale mam wrażenie jakby był ciut mułowaty w dolnym zakresie obrotów dopiero gdzieś tak od 3.5k ciągnie dobrze. Samochód jest po mapie, ma wrzucony centralny IC, hybrydowe turbo i dp. 

Prośba o to czy po logach można wnioskować że są jakieś problemy?

 

https://vaglogs.com/log/090-093-Zatrzymany-ba4d8511-843c-4c1b-8154-3ade9133997e

https://vaglogs.com/log/033-002-Zatrzymany-d5f9b44b-ad7b-420a-8d84-12edd7cab1a3

https://vaglogs.com/log/032-002-Zatrzymany-58805714-bbdd-4016-bd13-fac86a65056d

https://vaglogs.com/log/003-118-Zatrzymany-52564dfa-ed80-478a-b880-cb23b3ed4e76

https://vaglogs.com/log/003-020-Zatrzymany-6b01a582-e46e-4a3c-889c-6a78922bc5f0

https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-1bb748aa-869a-4a4e-954c-f20cd4ae45b0

https://vaglogs.com/log/001-003-Zatrzymany-80758be4-faa7-4e69-ba34-d1f1a1f8f636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

To hybrydowe turbo chyba się rozpadło bo wogole nie wstaje i góra dmucha gorzej od serii, proponuje od niego zacząć, dodatków jak w każdym 1.8t, szczelność dolotu, zawór dv to podstawy na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Łukasz13 napisał(a):

To hybrydowe turbo chyba się rozpadło bo wogole nie wstaje i góra dmucha gorzej od serii, proponuje od niego zacząć, dodatków jak w każdym 1.8t, szczelność dolotu, zawór dv to podstawy na początek.

 

z tego co widzę to dmucha 1bar chyba że to źle odczytuje, po za tym teoretycznie jest to świeże turbo. 

Sprawdzę na pewno szczelność i dv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odejmij ciśnienie atmosferyczne i wychodzi najwięcej 0,8bara. Pada straszna. N'ka wysterowana na maxa, doładowania nie ma więc turbo trup.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.06.2023 o 18:52, przem8 napisał(a):

Odejmij ciśnienie atmosferyczne i wychodzi najwięcej 0,8bara. Pada straszna. N'ka wysterowana na maxa, doładowania nie ma więc turbo trup.

Dzięki wielkie za informacje. Natomiast dziś spojrzałem co za turbo jest wsadzone i wychodzi na to że jest K03-29 ze słabszej wersji silnikowej.... To chyba też może dawać takie "objawy" jak u mnie w logach bo po prostu turbo nie daje rady więcej. Dziwna sprawa

 

Pytanie jakie turbo teraz pakować... jeśli chciałbym celować w okolice 250km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, przem8 napisał(a):

Pezeciez pisałeś, że hybryda to co Ci po tych oznaczeniach?

Tak mówił poprzedni właściciel a czy mu wierzyć w to to nie jestem do końca pewien. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz podjechać do kogoś kto potrafi zrobić kompletną diagnostykę tego auta, pomijając logi oczywiście, wtedy bedzie wiadomo czy problem tkwi w samej turbinie czy coś dookoła jest jeszcze nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Łukasz13 napisał(a):

Musisz podjechać do kogoś kto potrafi zrobić kompletną diagnostykę tego auta, pomijając logi oczywiście, wtedy bedzie wiadomo czy problem tkwi w samej turbinie czy coś dookoła jest jeszcze nie tak.

Problem ze z takową osoba jest problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzeniu szczelności, sprawności DV i wstępnie WG zamontowałem nowe turbo, stare po demontażu okazało się mieć problem z klapką. 

Teraz trochę górą czuć że brakuje paliwa, trzeba będzie się wybrać na ponowne strojenie, widać na logach że korekty na 3 i 4 cylindrze dochodzą do 5%

Pytanie jeszcze czy przed strojeniem warto pobawić się w wymianę wtrysków i pompy paliwa? teoretycznie turbina wyda na 260/280KM

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...