Black500 Opublikowano 14 Czerwca 2023 Opublikowano 14 Czerwca 2023 Cześć, mam samochód od niedawna, w sumie żadnych błędów nie wywala wszystko chodzi ok ale mam wrażenie jakby był ciut mułowaty w dolnym zakresie obrotów dopiero gdzieś tak od 3.5k ciągnie dobrze. Samochód jest po mapie, ma wrzucony centralny IC, hybrydowe turbo i dp. Prośba o to czy po logach można wnioskować że są jakieś problemy? https://vaglogs.com/log/090-093-Zatrzymany-ba4d8511-843c-4c1b-8154-3ade9133997e https://vaglogs.com/log/033-002-Zatrzymany-d5f9b44b-ad7b-420a-8d84-12edd7cab1a3 https://vaglogs.com/log/032-002-Zatrzymany-58805714-bbdd-4016-bd13-fac86a65056d https://vaglogs.com/log/003-118-Zatrzymany-52564dfa-ed80-478a-b880-cb23b3ed4e76 https://vaglogs.com/log/003-020-Zatrzymany-6b01a582-e46e-4a3c-889c-6a78922bc5f0 https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-1bb748aa-869a-4a4e-954c-f20cd4ae45b0 https://vaglogs.com/log/001-003-Zatrzymany-80758be4-faa7-4e69-ba34-d1f1a1f8f636
Rozwiązanie Łukasz13 Opublikowano 15 Czerwca 2023 Rozwiązanie Opublikowano 15 Czerwca 2023 To hybrydowe turbo chyba się rozpadło bo wogole nie wstaje i góra dmucha gorzej od serii, proponuje od niego zacząć, dodatków jak w każdym 1.8t, szczelność dolotu, zawór dv to podstawy na początek.
Black500 Opublikowano 15 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2023 11 godzin temu, Łukasz13 napisał(a): To hybrydowe turbo chyba się rozpadło bo wogole nie wstaje i góra dmucha gorzej od serii, proponuje od niego zacząć, dodatków jak w każdym 1.8t, szczelność dolotu, zawór dv to podstawy na początek. z tego co widzę to dmucha 1bar chyba że to źle odczytuje, po za tym teoretycznie jest to świeże turbo. Sprawdzę na pewno szczelność i dv.
przem8 Opublikowano 15 Czerwca 2023 Opublikowano 15 Czerwca 2023 (edytowane) Odejmij ciśnienie atmosferyczne i wychodzi najwięcej 0,8bara. Pada straszna. N'ka wysterowana na maxa, doładowania nie ma więc turbo trup. Edytowane 15 Czerwca 2023 przez przem8
Black500 Opublikowano 17 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2023 W dniu 15.06.2023 o 18:52, przem8 napisał(a): Odejmij ciśnienie atmosferyczne i wychodzi najwięcej 0,8bara. Pada straszna. N'ka wysterowana na maxa, doładowania nie ma więc turbo trup. Dzięki wielkie za informacje. Natomiast dziś spojrzałem co za turbo jest wsadzone i wychodzi na to że jest K03-29 ze słabszej wersji silnikowej.... To chyba też może dawać takie "objawy" jak u mnie w logach bo po prostu turbo nie daje rady więcej. Dziwna sprawa Pytanie jakie turbo teraz pakować... jeśli chciałbym celować w okolice 250km
przem8 Opublikowano 17 Czerwca 2023 Opublikowano 17 Czerwca 2023 Pezeciez pisałeś, że hybryda to co Ci po tych oznaczeniach?
Black500 Opublikowano 17 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2023 5 godzin temu, przem8 napisał(a): Pezeciez pisałeś, że hybryda to co Ci po tych oznaczeniach? Tak mówił poprzedni właściciel a czy mu wierzyć w to to nie jestem do końca pewien.
Łukasz13 Opublikowano 18 Czerwca 2023 Opublikowano 18 Czerwca 2023 Musisz podjechać do kogoś kto potrafi zrobić kompletną diagnostykę tego auta, pomijając logi oczywiście, wtedy bedzie wiadomo czy problem tkwi w samej turbinie czy coś dookoła jest jeszcze nie tak.
Black500 Opublikowano 18 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2023 20 minut temu, Łukasz13 napisał(a): Musisz podjechać do kogoś kto potrafi zrobić kompletną diagnostykę tego auta, pomijając logi oczywiście, wtedy bedzie wiadomo czy problem tkwi w samej turbinie czy coś dookoła jest jeszcze nie tak. Problem ze z takową osoba jest problem...
Łukasz13 Opublikowano 18 Czerwca 2023 Opublikowano 18 Czerwca 2023 Jeśli kawałek drogi to nie problem to zapraszam.
Black500 Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Po sprawdzeniu szczelności, sprawności DV i wstępnie WG zamontowałem nowe turbo, stare po demontażu okazało się mieć problem z klapką. Teraz trochę górą czuć że brakuje paliwa, trzeba będzie się wybrać na ponowne strojenie, widać na logach że korekty na 3 i 4 cylindrze dochodzą do 5% Pytanie jeszcze czy przed strojeniem warto pobawić się w wymianę wtrysków i pompy paliwa? teoretycznie turbina wyda na 260/280KM VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
Łukasz13 Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Wtryski trzeba wsadzić wieksze jeśli to strojenie ma mieć sens, w sumie teraz sa seryjne rozumiem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się