Firo Opublikowano 30 Czerwca 2023 Opublikowano 30 Czerwca 2023 Witam. Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem w swoim a4 b7 mianowicie powyżej predkości 120/h odczuwalne są wibracje na podłodze auta. Jest to niezależne od tego czy dodaje gazu czy jadę na luzie. Opony nowe letnie felgi proste. Cały komplet był już wyważany dwukrotnie u różnych speców a problem nadal występuje. Doszedłem do tego że pierścienie centrujące na przednie piasty wchodzą tak jak powinny i nie mają luzu. Natomiast gdy zakładam je na tylnie piasty to wyczuwalny jest luz ok. 1mm w każdą stronę. Czy może być to powodem mojego problemu? Jeżeli tak to da się coś z tym zrobić czy zostaje wymiana obu tylnich piast? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
ama11deus Opublikowano 30 Czerwca 2023 Opublikowano 30 Czerwca 2023 Z mojego doświadczenia słabo dopasowany pierścien centrujący wprawiał mi auto w delikatne drgania w okolicach 130km/h -+5kmh, niżej i wyżej nie było nic czuć. Wymieniłem pierścień na nowy i już nie było problemu. Na pewno taniej wydać te 20zł na nowe pierścienie i sprawdzić, niż od razu kupować nowe piasty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się