kred 0 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 jak w temacie jak zblokować ten napinacz w adr-ach jest miejsce na bolczyk tutaj nic nie widze ale moze sie myle ?? szykuje mi sie wymianka łancucha i nie chcialbym jedna reka trzymac napinacz a drugą zakładać pasek :> . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrcar 2 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 a jaki masz przebieg?sory za ot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 190 tyś. zabieram sie za wymiane łancucha bo jakiś debil przede mna tego nie zrobił i rozryło mi łancuchem całą obudowe. nie wiem jak zablokowac popychacz. w poprzedniej a4 wystarczyło wepchnąc i zablokować klinikiem - tutaj nie widze takiego patentu a nie chce go trzymac podzas zakładania paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Do blokady tego napinacza sluzy blokada T10008. Taka płytka z wycięciem, niestety nie znalazłem fotek aby wkleic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 https://erwin.volkswagen.de/workshop/englisch/index.htm?/workshop/englisch/pinfo_spezial/t10008.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Nowy powinien byc juz zablokowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 pre_pl własnie o takie cus mi chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrcar 2 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 a duzo jest roboty aby to wymienic????mam taki sam silnik jak ty i juz 150 tys na liczniku wiec tez moze by sie przydaloto wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 własnie o takie cos chodzi znalazlem takze fotke jak ma być to zmontowane z napinaczem nie mam nowego napinacza i nie bede go wymienial-jest ok był wymieniany razem z paskiem przez niemca. mam takie szczescie ze musze wymienic łańcuch bo wczesniejszy właściciel skur.... go nie wymienił na czas i rozryło pokrywe zaworową. zrobie opis do warsztatu. jakiś czas temu opisałem silnik 1.8 adr teraz przyjdzie kolej na 1.8 t bfb (bardzo podobna budowa silnika) blokade sam zrobie i także wrzuce opis do warsztatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się