_n3onix_ Opublikowano 15 Lipca 2023 Opublikowano 15 Lipca 2023 Ostatnimi czasy zostałem właścicielem A4 B6 1.8T BFB i zapalił się check. Po sprawdzeniu u lokalnego elektromechanika okazało się, iż check świeci się od przepływomierza. Przepływomierz wymieniony na nowy firmy Delphi. Przy wymianie zauważyłem, iż w wężu wychodzącym od przepływomierza są ślady oleju. Tu pierwsze moje pytanie, czy to normalna czy coś jest nie tak. Po wymianie check się dalej świeci. Po ostatniej przejażdżce zauważyłem, że auto czasami nie ma takiego doładowania z turbo jak było wcześniej. Jakby turbina raz dmuchała słabiej a raz mocniej. Drugie pytanie, gdzie szukać przyczyny?
przem8 Opublikowano 15 Lipca 2023 Opublikowano 15 Lipca 2023 (edytowane) Zrób logi a poza tym przeplywka tylko z boscha. Olej w dolocie przez turbo albo odmę Edytowane 15 Lipca 2023 przez przem8
_n3onix_ Opublikowano 15 Lipca 2023 Autor Opublikowano 15 Lipca 2023 Poprzedni przepływomierz był z boscha, więc stwierdziłem, że może inna firma będzie lepsza. A co do oleju to nie leje się go strasznie dużo, tylko taki ślad był widoczny i bardzo jest to groźne dla silnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się