Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki modyfikacje do zwiększenia mocy w 1.8T AVJ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam 1.8T AVJ już po chipie i małych zmianach mechanicznych później poprawka po pierwszym tiunerze. 

 

Motor ma teraz 214KM i 367nm.

 

Czy mogę zwiększyć moc w Koniach a moment obrotowy będzie taki sam ?? Czy moment też wzrośnie po przeróbkach?? 

 

Nie jest zakuty posiada wtryski o przepustowości 261ccm³ od boscha

 

Prawdopodobnie jest wsadzony inny talerz turbiny czy coś takiego.

 

Prawdopodomnie jest przelot tyle ze z tyłu tlumik koncowy ma jakąs puche jeszcze nie sprawdzilem czy jeat pełna czy pusta.

 

Kat bedzie sprawdzany czy jest czy go nie ma :D

 

Centralny intercooler fotka na dole 

 

I teraz tak jakie przeróbki  na zwiększenie  mocy na:

1.  230km 

2.  250km 

3.  270km 

 

Ps. Auto będzie  codziennie używane do jazdy I nie chce by silnik się zaraz po roku lub 2 latach rozleciał. 

Screenshot_20230716_014249_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20230716_015135_Gallery.jpg

Screenshot_20230716_015503_Gallery.jpg

Screenshot_20230716_015532_Gallery.jpg

Opublikowano (edytowane)

Peak niuta bez sensu, przy tej mocy te wteyskiwacze 260 sa za małe przeciez. Seria ma 280 to skad tam 260 wziąłeś?

Ja mam hybryde, fmic, wtryskiwacze z s3 i moc 250 i 340 płaskiego niuta, a nie takie skocznie jak u Ciebie.

Poza tym masz cały temat o etapach podnoszenia mocy w 1.8t więc nie śmieć.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Na tych wykresach to tylko seria wygląda normalnie, oba mody są złe ze złamanego grosza bym za to nie zapłacił.

Opublikowano
3 godziny temu, przem8 napisał(a):

Peak niuta bez sensu, przy tej mocy te wteyskiwacze 260 sa za małe przeciez. Seria ma 280 to skad tam 260 wziąłeś?

Ja mam hybryde, fmic, wtryskiwacze z s3 i moc 250 i 340 płaskiego niuta, a nie takie skocznie jak u Ciebie.

Poza tym masz cały temat o etapach podnoszenia mocy w 1.8t więc nie śmieć.

Z tego co wiem ori maja 189przepustowości a te co są zamontowane mają 260 wiecj jak za małe?? Wytłumacz.

 

Może jest tak skocznie bo powiedziałem tunerowi by auto miało moment czyli najlepsze przyspieszenie w połowie tzn but od 3000rpm, nie zależało mi na tym by miała buta od od samego dołu tylko w połowie 

Opublikowano
2 godziny temu, Łukasz13 napisał(a):

Na tych wykresach to tylko seria wygląda normalnie, oba mody są złe ze złamanego grosza bym za to nie zapłacił.

Może być to przez to że chcialm by auto najlepiej przyspieszało od 3000rpm ?? Tak powiedziałem tiunerowi by fura miała przyspiesnie najlepsze od 3k rpm

Opublikowano
Teraz, Damian2401 napisał(a):

Z tego co wiem ori maja 189przepustowości a te co są zamontowane mają 260 wiecj jak za małe??

PRzepustowości czego? Z tego co ja wiem to seria avj/bfb i pochodne 150/163KM mają wydajność 280cc, bex 320cc. Podaj nr wtryskiwaczy to będzie wiadomo.

2 minuty temu, Damian2401 napisał(a):

oże jest tak skocznie bo powiedziałem tunerowi by auto miało moment czyli najlepsze przyspieszenie w połowie tzn but od 3000rpm, nie zależało mi na tym by miała buta od od samego dołu tylko w połowie 

I po co aż taki skok, a potem leci niut łeb na szyje. O trakcji na 2 biegu też pewnie można zapomnieć i nici z tej mocy :P

Opublikowano
13 minut temu, przem8 napisał(a):

PRzepustowości czego? Z tego co ja wiem to seria avj/bfb i pochodne 150/163KM mają wydajność 280cc, bex 320cc. Podaj nr wtryskiwaczy to będzie wiadomo.

I po co aż taki skok, a potem leci niut łeb na szyje. O trakcji na 2 biegu też pewnie można zapomnieć i nici z tej mocy :P

Nr wtryskiwaczy 0 280 155 868 BOSCH

Trakcje ma, jak startowałem ostatnio od 0 do 130kmh to na 2 biegu poślizgnął się pozę metr maks 1.5metra 

 

Auto fajnie przyspiesza jak się depnie od 180 czy nawet 200kmh to czuć że to idzie jest podobnie jak w a8 d3 4.2 BFM

Opublikowano
Godzinę temu, Damian2401 napisał(a):

Z tego co wiem ori maja 189przepustowości a te co są zamontowane mają 260 wiecj jak za małe?? Wytłumacz.

 

Może jest tak skocznie bo powiedziałem tunerowi by auto miało moment czyli najlepsze przyspieszenie w połowie tzn but od 3000rpm, nie zależało mi na tym by miała buta od od samego dołu tylko w połowie 

Jeśli jestes zadowolony z takiej roboty to najlepiej dopytac swojego tunera co dołożyć aby uzyskac zakładane moce w aucie. Jeśli planujesz założyc ic ze zdjecia to życzę powodzenia w modyfikacjach..

Opublikowano
46 minut temu, Łukasz13 napisał(a):

 planujesz założyc ic ze zdjecia to życzę powodzenia w modyfikacjach..

To już jest dawno przed mną założone. 

Ja nic w tym aucie nie zmieniałem, pojechałem na hamownie sprawdzic osiągi i dlaczego mam opoznony zapłon wyszło co wyszło obcy mod poprawka bo było za dużo NM 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...