czapka06 Posted August 14, 2023 Posted August 14, 2023 Witam wszystkich. Mam problem z swoją Audi. Silnik 1.8T BFB po lekkim chipie na 182KM bo rok temu był problem z paliwem przez nieoryginalny filtr paliwa. Od 2 tygodni walczę z wypadaniem zapłonu. Szczególnie na 2 cylindrze i szarpaniem podczas przyśpieszania. Przed wyjazdem na wakacje wymienione świece na NGK, nowe Cewki 4szt Beru, wymieniona cała instalacja od cewek do sterownika silnika. Polepszyło się i nie szarpało. Dodam że jest instalacja gazowa. 700km przejechała normalnie. Kręcąc się po mazurach zauważyłem że ubyło sporo płynu chłodniczego i od tego czasu znowu zaczęła szarpać. Było tak że nawet do 50km/h nie mogłem się rozpędzić. Szarpała na gazie i Pb. Później przestała. Na drugi dzień znów to samo ale im dalej jechałem tym mniej aż udało się wrócić normalnie do domu. Dziś wyjełem świece, kamerę wsadziłem do środka i 1 i 2 świeca jest czarna a cylinder 1 i 2 cały mokry aż lekko jakby stał na nim olej zmieszany z płynem. Podejrzewam że może być problem z głowicą bądź zalewa go paliwem czy coś. Ale już zgłupiałem. Zrobiłem logi. Proszę zerknijcie i podpowiedzcie bo już mi ręce opadają a mechanicy nie wiedzą. https://vaglogs.com/log/003-020-Not-Running-18a2e7b4-0e5b-4406-b72e-cb6f3b77df19 https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-5beaab16-6bd0-41f7-b803-3a17bf40b1c9 https://vaglogs.com/log/115-118-Not-Running-8dfadfff-867c-4638-8316-649450b54f1f
przem8 Posted August 14, 2023 Posted August 14, 2023 Pewnie popękana głowica, a ten soft się mógł do tego przyczynić. Uboga mieszanka i pętlące wtryskiwacze.
Łukasz13 Posted August 15, 2023 Posted August 15, 2023 Dokładnie, napraw głowice i popraw program na bardziej dopasowany do silnik i osprzetu aby problem nie powrócił.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now