Roberto84 Opublikowano 5 Września 2023 Opublikowano 5 Września 2023 Witam serdecznie, Potrzebuje pomocy bo już nie mam pomysłu, ale do rzeczy. Samochód lekko uszkodzony ( lewy przód ) - kupiony bez radaru lewego. Kupiłem radar lewy podpiąłem, ściągnąłem ochronę komponentu i za nic nie chce widzieć prawego (oryginalnego). Z tego co znalazłem prawy idzie przez lewy ( piny 3,4 <-> 5,6 ). Sprawdzona prawa wtyczka, napięcie ~12V jest, na pinach CAN jest ~0,2V. Przejście lewy (3,4) prawy (5,6) jest. Brak komunikacji z prawym radarem. Wziąłem prawy radar podpiąłem pod CAN tak jak lewy ( przed wtyczką lewego ) - DZIAŁA! Ale... za wtyczką lewego (3,4) brak komunikacji. Oprócz tego pozbyłem się już prawie wszystkich błędów, jedyne jeśli to ma znaczenie to mam "Brak komunikacji ze sterownikiem przedniego lewego (i prawego) napinacza pasa bezpieczeństwa" Co to może być, gdzie szukać?
Muskel1 Opublikowano 5 Września 2023 Opublikowano 5 Września 2023 Z jakim nr radar kupiłeś? Może z wersji US one są inne.
Roberto84 Opublikowano 5 Września 2023 Autor Opublikowano 5 Września 2023 4 minutes ago, Muskel1 said: Z jakim nr radar kupiłeś? Może z wersji US one są inne. Prawy (oryginał): 8W0 907 561 C Lewy (kupiony): 8W0 907 541 C Zobacz, że one oba są widoczne na szynie która dochodzi do lewego. Tylko przy oryginalnym połączeniu jest problem.
Roberto84 Opublikowano 8 Września 2023 Autor Opublikowano 8 Września 2023 Skan przy oryginalnym podłączeniu radarów. Log-WAUZZZF40JA015344-103289km.txt
Muskel1 Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 Wygląda jakby wiązka była gdzieś uszkodzona. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone?
Roberto84 Opublikowano 8 Września 2023 Autor Opublikowano 8 Września 2023 21 minutes ago, Muskel1 said: Wygląda jakby wiązka była gdzieś uszkodzona. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone? Tak jak pisałem w pierwszym poście - przejścia lewy-prawy radar są, zasilanie na prawym jest. Bezpiecznik od radarów na początku był wywalony jest wymieniony. Wszystkie pozostałe ok zwłaszcza te od napinaczy.
Muskel1 Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 Czarów nie ma. Albo radar albo wiązka.
dan4tech Opublikowano 23 Maja Opublikowano 23 Maja Podepnę się.. mam podobną sytuację auto dostało w radar, rozumiem że muszę kupić taki sam, skąd mam wiedzieć że nie będzie zablokowany? Jak się ściąga ochronę komponentu (VCDS?)? Potrzebne jest dodatkowe kodowanie lub kalibracja?
Muskel1 Opublikowano 23 Maja Opublikowano 23 Maja (edytowane) Ochrony komponentu nie ściągniesz za pomocą VCDS. Radar musisz kupić taki sam i po montażu ściągnąć ochronę komponentu, zakodować radar pod auto i przeprowadzić kalibrację. Sam tego nie zrobisz. Edytowane 23 Maja przez Muskel1 1
dan4tech Opublikowano 6 Czerwca Opublikowano 6 Czerwca Ściąganie zderzaka = konieczność kalibracji radarów ?
dan4tech Opublikowano 6 Czerwca Opublikowano 6 Czerwca Może ale się wyraziłem chodzi mi o radary z przodu distronic w A5 są przykręcone do zderzaka.
Muskel1 Opublikowano 6 Czerwca Opublikowano 6 Czerwca Radary nie są przykręcone do zderzaka. W zderzaku siedzą tylko osłony. Radary są pod zderzakiem przykręcone do uchwytów.
dan4tech Opublikowano 6 Czerwca Opublikowano 6 Czerwca Zobacz to jest poszycie zderzaka A4 w nim są otwory zaznaczyłem na czerwono do montażu radaru. Kratka idzie na wierzch.
dan4tech Opublikowano 6 Czerwca Opublikowano 6 Czerwca Hehe a powiedz myślisz że każde ściągnięcie zderzaka w takim przypadku może wiązać się z kalibracją radarów?
Muskel1 Opublikowano 6 Czerwca Opublikowano 6 Czerwca Jest przynajmniej wymienione w ELSA jako konieczna czynność po demontażu i montażu zderzaka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się