Jump to content
IGNORED

Metaliczne stuki przy lekkich ruchach kierownica


Kali 4444

Recommended Posts

Witam od jakiegoś czasu przy lekkich ruchach kierownica  w prawo i lewo wydobywaja sie dziwne metaliczne dźwięki z okolic lewego przedniego kola na skp nie stwierdzili zadnych luzow w zawieszeniu mial ktos podobnie lub podpowie co to moze byc nie chce zmieniać wszystkiego na raz.Dodaje film  z tym dzwiekiem.Ps sorry za brudne auto film nagrany przed myciem 😁.

Link to comment
Share on other sites

Maglownica sprawdzali też? 

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, lukaszbass napisał(a):

Maglownica sprawdzali też? 

Nie jestem pewien wiem ze zawieszenie cale tak przegląd przeszedł bez problemu raczej jakby bylo cos nie tak to  bym wiedział o tym.Niemam pojęcia jakie dźwięki sa przy uszkodzonej maglownicy.

Link to comment
Share on other sites

Maglownica luźna lub jakaś osłona się poluzowała i przy poruszaniu drążkami ją słychać.

Link to comment
Share on other sites

Podobne miałem ,końcówki drążków😉

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, A4b6quattro napisał(a):

Podobne miałem ,końcówki drążków😉

Hm końcówki drazkow jakby byly to raczej diagnosta by mi o tym powiedzial.

 

5 godzin temu, Langista napisał(a):

Maglownica luźna lub jakaś osłona się poluzowała i przy poruszaniu drążkami ją słychać.

Luzna czyli da radę jakoś ten luz zniwelowac czy tylko nowa?

Link to comment
Share on other sites

Mi tak pukało, z lewej strony  jak wolno ruszałem .Powodów może być wiele ,tak jak powyżej koledzy pisali.

Link to comment
Share on other sites

Na maglownicy jest śruba do kasowania luzu ale to w dużej mierze zależy jaki jest stan maglownicy i jak działa wspomagania .Proponuje jechać na stacje diagnostyczna i tam sprawdzić maglownice.

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, lukaszbass napisał(a):

Na maglownicy jest śruba do kasowania luzu ale to w dużej mierze zależy jaki jest stan maglownicy i jak działa wspomagania .Proponuje jechać na stacje diagnostyczna i tam sprawdzić maglownice.

Chyba jutro wybiore sie ale do innego skp niz bylem wcześniej zobacze co mi tam powiedzą 

 

5 godzin temu, A4b6quattro napisał(a):

Mi tak pukało, z lewej strony  jak wolno ruszałem .Powodów może być wiele ,tak jak powyżej koledzy pisali.

Wlasnie a ja niechce zmieniać wszystkiego na raz 😕

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Panowie chwila moment, on samą maglownice ma luźną, a tu wystarczy 2 śruby od strony podszybia dokręcić i jedną od spodu. Swoją drogą dziwne, samo z siebie nie powinno się zluzować, ktoś to już musiał odkręcać.

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, Langista napisał(a):

Panowie chwila moment, on samą maglownice ma luźną, a tu wystarczy 2 śruby od strony podszybia dokręcić i jedną od spodu. Swoją drogą dziwne, samo z siebie nie powinno się zluzować, ktoś to już musiał odkręcać.

Jestes pewien ze poluzowana maglownica takie dzwieki wydaje?Dzis jade niech to sprawdzą swoja droga  nigdy nic nie bylo tam ruszane.

Link to comment
Share on other sites

Jest to właśnie taki stuk, bo wywalone drążki czy końcówki drążków kierowniczych dają stłumiony dźwięk.

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Langista napisał(a):

Jest to właśnie taki stuk, bo wywalone drążki czy końcówki drążków kierowniczych dają stłumiony dźwięk.

Kolego pokazesz ktore śruby trzeba dokrecic jesli byla by luźna bede bardzo wdzieczny wystarczy jakis obrazek sorry ale w tym jestem zielony akurat

Link to comment
Share on other sites

Masz tam schematy, śruba 11, 12

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...