Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4B8 2.0TFSI - pompa wysokiego ciśnienia - czy dobrze czytam numery


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez marky2552,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Chcę wymienić u siebie pompę wysokiego ciśnienia i chciałbym Was poprosić o potwierdzenie, czy dobrze czytam, że do silnika 2TFSI pasujące są pompy o numerach 06J127025D, E, F, G, J, K, L ?

W sensie że wszystkie te literki na końcu pasują ?

  • Rozwiązanie
Opublikowano (edytowane)

D zamienia się na E, E na F,  F na G i tak dalej. Pompa L będzie najnowsza i takiej bym szukał na twoim miejscu ja sam muszę swoją wymienić :), a nowa z aso 1600 zł :facepalm:

Edytowane przez marky2552
Opublikowano

No nie, cena nowej w ASO to trochę dużo :) Ale widzę, że można dostać zamienniki za połowę ceny nowej z ASO a nawet mniej. Tylko te oznaczenia chciałem mieć pewność :)

 

Moje auto w USA miało już wymienianą, bo widzę, że jest nieorginalna ale jako że mam problemy z za wysokim ciśnieniem a czujnik zmieniałem już 3 razy :) to czas na pompę (a wcześniej może sprawdzenie wtryskiwaczy)

Opublikowano

Skąd pomysł że to jest pompa ?

Opublikowano
55 minut temu, Dev napisał(a):

Skąd pomysł że to jest pompa ?

 

Stąd, że nie mam innych pomysłów :)

 

Mój problem opisałem tu; 

 

 

Sprawdzałem trzy różne czujniki paliwa, więc wykluczam, że to z nim jest problem. Silnik potrafi zgasnąć na wolnych obrotach, potem jest problem z jego odpaleniem (trzeba przegazowywać). W oleju pojawia się zapach paliwa, podobnie z rur wydechowych - wygląda to na ewidentne podawanie zbyt dużej ilości paliwa. Oprócz pompy myślę jeszcze o wtryskach, je planuje w ciągu najbliższych dni wyciągnąć i zobaczyć jak wyglądają, może wyślę do sprawdzenia. Pewnie pasowałoby sprawdzić ciśnienie na szynie przy pomocy manometru jak problem występuje, ale nie posiadam odpowiedniego sprzętu. 

 

Może coś podpowiesz ? 

Opublikowano

sprawdziłes w jakim stanie jest krzywka na wałku rozrzadu ?

Opublikowano
24 minuty temu, Dev napisał(a):

sprawdziłes w jakim stanie jest krzywka na wałku rozrzadu ?

 

Ta co napędza pompę ? 

 

Jeśli o niej mówisz, to jeszcze nie - mogę to chyba zrobić dopiero po jej zdemontowaniu ? 

 

No i czy jeśli krzywka jest wytarta, to czy nie byłoby raczej problemu ze zbyt niskim ciśnieniem a nie za wysokim i zbyt dużą ilością paliwa ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...